Gå til innhold

In Flames : Norge- og Sverigeturnè mars 2007

Herpeederpee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper også på de mer gamle låtene, alt fra Lunar til Reroute... Soundtrack og CC er sinnsykt gode de og, men liker de gamle best. ; ) Har noen fått vite noe om supportband forresten?

Skrevet

Klart de kommer til å spille mye annet enn bare fra Come Clarity. Greit nok at de promoterer det nye greiene sine, men de vet godt at det er mange som ikke liker de nye utgivelsene og vil derfor spille et par eldre sanger også.

Skrevet

Klart det blir annet stuff enn fra CC, det blir vel rundt en 20 sanger +, og jeg regner med at de kanskje spiller 5-6 sanger fra CC albumet. For min del håper jeg at det blir spillt mest fra Lunar-Whoracle...

Skrevet
Skal de bare spille 5-6 sanger fra Come Clarity Albumet? Hvorfor det? :(

7975725[/snapback]

Det er vel ikke veldig vanlig å møte opp, spille et helt album, og gå igjen. Man pleier å variere. Come Clarity blir nok litt overrepresentert i sanglista siden de vil promotere albumet, men det blir neppe overveldende mye derfra.

Skrevet
Skal de bare spille 5-6 sanger fra Come Clarity Albumet? Hvorfor det? :(

7975725[/snapback]

Det er vel ikke veldig vanlig å møte opp, spille et helt album, og gå igjen. Man pleier å variere. Come Clarity blir nok litt overrepresentert i sanglista siden de vil promotere albumet, men det blir neppe overveldende mye derfra.

7975788[/snapback]

Jamen, konserten heter jo Come Clarity, hadde håpt de skulle spille sangene ifra det albumet og så sanger ifra andre album? Konserten skal jo tross alt vare fra 10 til 1..

Skrevet

Jamen, konserten heter jo Come Clarity, hadde håpt de skulle spille sangene ifra det albumet og så sanger ifra andre album? Konserten skal jo tross alt vare fra 10 til 1..

7975816[/snapback]

Mesteparten av fansen blir nok litt arg hvis ikke klassikerene kommer. Sist jeg var på konsert med In Flames spilte de i hvert fall Episode 666, Only for the weak og et par til eldre sanger. Samt fra RtR og StYE.

Skrevet

7975816[/snapback]

Kan du vennligst fortelle meg hvor du har lest at:

1. Konserten "heter" Come Clarity?

2. At den skal vare fra 22.00 til 01.00?

Skrevet

7975816[/snapback]

Tipper vi opplever noe slik: Dørene åpner klokka 22, oppvarmingsbandet (hvem varmer opp?) spiller i en halvtime etter at folk har kommet seg litt på plass, og så spiller In Flames fra 2330 - 2400 et sted til 0100. Noe annet ville forundret meg.
Skrevet

7975816[/snapback]

Kan du vennligst fortelle meg hvor du har lest at:

1. Konserten "heter" Come Clarity?

2. At den skal vare fra 22.00 til 01.00?

7976258[/snapback]

Det er i Stavanger, på Folken, 19 mars

Skrevet
Eller soundtrack to your escape! det hadde vært digg !

7973059[/snapback]

Den platen suger jo herfra til LEgoland. Eneste som er verdt noe på det albumet er The Quiet Place. Resten suger hoppetau

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...