Varmo Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Fikk ikke med meg dette før jeg så på Dagsrevyen at de skrudde av alle lysene i Eifeltårnet. Da var det litt sent...
Aldhissla Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Kan ikke si at at jeg husket på det nei...... Noen som vet i hvilken grad dette er et vellykket prosjekt?
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ettersom du i det hele tatt stiller det spørsmålet må jeg vel si: Nei det var ikke vellykket
Antarctica Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Like tåpelig som Worldjumpday som skulle få 600 000 000 mennesker til å hoppe samtidig, slik at vi kunne få jordkloden ut i en litt bedre akse, slik at det ble litt kaldere på jorda... Slike kampanjer funker ikke uansett hvor mye pr det får! Edit: Dette var foresten hjemmesiden der man kunne registrere seg - http://worldjumpday.org/ Endret 3. februar 2007 av Antarctica
EskimoBob Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg så en full mann som sloknet i grøftekanten 19:58. Han hadde tydligvis fått med seg denne aksjonen. Jeg synes uansett slike aksjoner er noe forbanna tull. Folk som gidder å bruke tid på dette burde finne noe med mer mening, som f.eks hjelpe en gammel dame over veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå