Barbeintgeriljan Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Noen som har noen ide`er til Keyboard-mod??
CaNaBiS Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Hmmm... JA!! hell på me mit tgamle Logitec akkurat nå!!.. har lakka ramma grønn! (OK! Ikke flir! er bra! :wink: ) Og har lakka NumPaden i Gull + ei "Stjerne i sølv", F1 - F12 er i gull, Esc, Tab Caps, Shift Ctrl, Winknappen, ALt, Space, AltGr, Winknappen2, ???, Ctrl, Shift, Enter, Backspace. er Også i GUll.... (Ikkje son billi greie for dette må holde litt fordi jeg bruker date hele tiden!) Sitter nå å funderer på hvordan jeg skal skrive Coke på tastaturet! (Alfabetet!!) Vist dokker skjønne!?! Bilder kommer snart =)
Hjelper'n Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Neonwire under tastene er litt tøfft... jeg har trådløst så jeg synest det blir litt dumt med ledning til lyset i tastaturet, når tastaturet er uten ledning.... (vart litt snålt det der..)
b-real Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Jah.. Kjøp sånn "lysende tråder" som de har på micrplex Det er digg på lan :smile:
Croyfer Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 hvordan får man strøm til wiren som ligger under tastene?
Dr.X Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 14:40, skrev Croyfer:hvordan får man strøm til wiren som ligger under tastene? Da må du nok ha en ekstra ledning til datan. I tillegg til den vanlige(Hvis du ikke har trådløs :razz:) Dr.X
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå