MacBoy Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Ubuntu finner ikke mp3 når jeg plugger i den. Hva skal jeg gjøre? Endret 1. februar 2007 av PC91
Ondskapen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ville heller spurt om dette i Ubuntu (Linux) delen av forumet, spørre om en mod kan flytte den...
krigun Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Flyttet til GNU/Linux. 7848627[/snapback] Har aldri brukt ubuntu, men du trenger nok å installere libmtp. Så kan du forsøke gnomad2 for å flytte sanger til/fra spilleren. Fins nok andre programmer som bruker libmtp også. Dette vil nok hjelpe deg: http://fsiu.uwc.ac.za/kinky/index.php?modu...=fsiu_server_37
LessThanJake Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 libmtp ja, Amarok eller gnomad2 kan brukes som frontend.
MacBoy Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Fant libmtp på synaptic pakkebehandler og lastet det ned og installerte det men ubuntu finner fortsatt ikke spillern
LessThanJake Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Den finner den nok ikke automatisk, men desom du starter opp en av programmene jeg nevnte burde det finne spilleren. Mulig du trenger libnjb også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå