Gå til innhold

Arena Groups 2v2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å gjøre en del arena på lvl 70 :) (68,5 nå)

Er Frost/Arcane mage, hvilken class vil det vere lurt å teame med? Må velge mellom lock, rogue, muligens priest, shammy

Ville sat pris på fordeler/ulemper med de forskjellige komboene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shadow priest tror jeg hadde vært fett.

Rogue sammen med clothie går bra dårlig, pga andre teamet nuker deg ned på 2 sec, pga dem ser ikke roguen.

Skrevet

Vil si priest, healing og dispell er så og si uvurderlig i pvp. Samt at en priest gjør også veldig god damage om speccet og gearet riktig. Har ikke så mye erfaring med shaman.

rogue/mage combo vil "kreve" at dere slakter en fortest mulig, ellers vil du sannsynligvis bli CC'et og sitter pent i det.

Du og en lock burde ha ganske bra CC, + felhunter for å bli kvitt poly og slikt. Har selv spilt endel, low lvl dog, med en druid og det har fungert helt fint, foruten en liten svakhet mot polymorph og slikt på meg.

Skrevet (endret)

Rogue sammen med clothie går bra dårlig, pga andre teamet nuker deg ned på 2 sec, pga dem ser ikke roguen.

7846594[/snapback]

jeg overlever lenge :)

2x iceblock

ice barrier (kan bruke 2 "instant" med cold snap)

imp manashield

4x forstnova

2x WE

så overlever ganske lenge til å vere mage. så trenger jeg heller ikke å charge inni motstanderene før roguen da XD

Btw: Jo vurderte shadow priest, men han er bare lvl 63 atm =(

Edit: takk for svar, tror jeg går for priest/lock, avhengig av hvem som blir 70 først

Endret av Pazaak
Skrevet

7846594[/snapback]

jeg overlever lenge :)

2x iceblock

ice barrier (kan bruke 2 "instant" med cold snap)

imp manashield

4x forstnova

2x WE

7846667[/snapback]

Mulig mulig, men du skal da vel ikke bare være bait?

Men god ide.. hvis du er bait, og roguen overrasker kraftig, så fokuserer begge mer på roguen i noen sek, da har du sjansen å nuke ned..

Skrevet
Satser på å teame opp med en shammy, kan bli riktig så stygt for motstanderan ;)

7846825[/snapback]

Prest og shaman fungerte noe helt vanvittig fint for meg og en kamerat. (Meg som shadowprest og han som shaman.)

Selv om mine epics på den tiden var so-so, ohan bare i blått, så tok vi faktisk flere i fullt tier 2/deler av tier 3 uten å dø en eneste gang.

Vi forsøkte 8 ganger på rad, og vant hver eneste en.

Buffa opp som et uvær før kampen og slengte noen PW: Shield på vegge rett før arenaen starta... shamanen gikk først og ble targeta først også.

Shield gjorde at han kunne stå imot åpningsangrepene lett som bare det, og jeg kunne recaste et nytt shield ettersom weakened soul-debuffen allerede var gått over.

Mot castere var det kjempelett, der hadde vi både earthshock og silence til å kontre hver eneste ting som ble forsøkt kasta.

Dispel fra presten min fiksa enhver sheep/fear/dot og ellers kjørte vi på med full damageoutput.

Mot melee var det vanligvis shamanen som fikk kjørt seg i starten, og dersom de fortsatte å denge løs på han kunne jeg nuke fra avstand og evt. shielde/heale dersom nødvendig.

Gikk de løs på meg kunne jeg kite de rundt ved å løpe og feare, samt shielde meg selv mens shamanen dengte de ned i ro og mak med windfury-melee.

Herlig oppsett, gleder meg til vi begge blir 70 og kan fortsette galskapen. :)

Artig også at det viste seg at gear ikke har allverden å si i arena, men kunnskaper og teamoppsett/samarbeid på tvers av klassene.

Ubreskrivelig følelse når jeg i delvis epic og han i fullt blått hogg ned alt som var av fullt T2/T3-geara folk, uten å dø en eneste gang. :)

Skrevet
Satser på å teame opp med en shammy, kan bli riktig så stygt for motstanderan ;)

7846825[/snapback]

Prest og shaman fungerte noe helt vanvittig fint for meg og en kamerat. (Meg som shadowprest og han som shaman.)

Selv om mine epics på den tiden var so-so, ohan bare i blått, så tok vi faktisk flere i fullt tier 2/deler av tier 3 uten å dø en eneste gang.

Vi forsøkte 8 ganger på rad, og vant hver eneste en.

Buffa opp som et uvær før kampen og slengte noen PW: Shield på vegge rett før arenaen starta... shamanen gikk først og ble targeta først også.

Shield gjorde at han kunne stå imot åpningsangrepene lett som bare det, og jeg kunne recaste et nytt shield ettersom weakened soul-debuffen allerede var gått over.

Mot castere var det kjempelett, der hadde vi både earthshock og silence til å kontre hver eneste ting som ble forsøkt kasta.

Dispel fra presten min fiksa enhver sheep/fear/dot og ellers kjørte vi på med full damageoutput.

Mot melee var det vanligvis shamanen som fikk kjørt seg i starten, og dersom de fortsatte å denge løs på han kunne jeg nuke fra avstand og evt. shielde/heale dersom nødvendig.

Gikk de løs på meg kunne jeg kite de rundt ved å løpe og feare, samt shielde meg selv mens shamanen dengte de ned i ro og mak med windfury-melee.

Herlig oppsett, gleder meg til vi begge blir 70 og kan fortsette galskapen. :)

Artig også at det viste seg at gear ikke har allverden å si i arena, men kunnskaper og teamoppsett/samarbeid på tvers av klassene.

Ubreskrivelig følelse når jeg i delvis epic og han i fullt blått hogg ned alt som var av fullt T2/T3-geara folk, uten å dø en eneste gang. :)

7847084[/snapback]

Jeg (60 orc enhancement shaman, dette var rett før jul) og min venn (60 troll disc priest) 2mannet det meste. det funka ufattelig fett! hadde nettopp fått Nightfall og har random epics opp til AQ40. Han har fra MC/BWL, vi eide det meste.

De fleste targeta han siden han var priest, men skjoldet reflekterte det meste av damagen, og jeg kunne herje fritt :)

Skrevet

Man skulle tro at warlock og mage var en bra kombinasjon, men det stemmer faktisk ikke. Egentlig er mage+ random dps ganske dårlig, fordi magen blir garantert nuket til helvete, så alt for fort.

Mage og mage sammen, eller mage og healer er utrolig mye bedre.

Gikk sammen med en paladin en gang, og vi sloss i 15 min den ene runden,( De siste 5 minuttene var jeg død da)

Mage og mage er en veldig sterk kombinasjon på grunn av muligheten til å sheepe 1 fiende, og drepe den andre på noen få sekunder. 2 x counterspell er også veldig nice.

De beste specene sammen må sansynligvis være en mage med Arcane/fire spec(Kjapp nuking) Og hvis den andre da har specet full frost (veldig bra 1 on 1 mot så godt som alle classer) Gikk ihvertfall utrolig bra da jeg prøvde dette med kameraten min ( Etter 3 timer i arenaen hadde vi 4 eller 5 tap)

Kan også se for meg at 2 mager med arcanepower kan være rimelig farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...