Hammarhaus Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Jeg fikk plutselig lyst en dag her å installere The Sims 2 (Pluss alle tilleggspakkene). Ble ferdig å installere det, og startet The Sims 2 (Dyreliv). Det gikk fint. Neste dag hadde jeg lyst til å spille det igjen... Etter 8 sekunder i loading-skjermen kommer dette fram: "Programmet har krasjet og vil bli avsluttet" / "The application has crashed. The application will now terminate". Jeg har ingen anelse hva det kan være. Håper på hjelp Endret 6. februar 2007 av kennethsa91
The Norwegian Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Reinnstall fikser det meste. En veninne hadde samme problem og etter at hun reinnstallerte funka det.
Hammarhaus Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 (endret) Reinnstall fikser det meste.En veninne hadde samme problem og etter at hun reinnstallerte funka det. 7851663[/snapback] Jeg har re-installert spillet flere ganger, uten hell EDIT: Prøvde å oppdatere, men det hjalp ikke Endret 2. februar 2007 av kennethsa91
Hammarhaus Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Problemet er løst. Vet ikke årsaken, men det funket etter oppgradering fra Windows XP (32-bit) til Windows Vista (64-bit). Spillet ble kjørbart etter at jeg tok formateringen før jeg la innpå Vista, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå