Frille Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Laster nå ned Open Beta Client av Test Drive Unlimited. Noen som vet om denne virker uten key? Står at det er "no keys available" så den må jo på sett og vis det.. Noen som har prøvd den? Bra? Kom med tilbakemeldinger. Saftig nedlasting
MrL Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Laster nå ned Open Beta Client av Test Drive Unlimited. Noen som vet om denne virker uten key? Står at det er "no keys available" så den må jo på sett og vis det.. Noen som har prøvd den? Bra? Kom med tilbakemeldinger. Saftig nedlasting 7842716[/snapback] Jeg har den, du får nok ikke spilt uten key nei Bra? Vel det er uten tvil det peneste bilspillet jeg noensinne har spilt! Ellers funker alt annet ganske bra også hvordan de har satt det opp osv. Noen ganger på noen steder ser det nesten helt ekte ut! Ihvertfall bilene, de er utrolig detaljert. Anbefales! Endret 31. januar 2007 av Andreas045
Brian Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har den, du får nok ikke spilt uten key nei 7843754[/snapback] Hvordan skaffes den da?
MrL Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jeg har den, du får nok ikke spilt uten key nei 7843754[/snapback] Hvordan skaffes den da? 7843778[/snapback] Utdeling av serials er stengt nå. Så du får ikke skaffet den, hvis ikke noen som har en gir den til deg. Men er ikke 100 % sikker på om man kan bruke samme key på flere pcer og aktivere den flere ganger osv. Endret 31. januar 2007 av Andreas045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå