Gå til innhold

Nok et steam problem. Surprise, surprise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt nyeste problem med steam:

Det lagger no' jæævli!

Har spilt på Cyborg2.com sine servere i snart et halvt år. Nå de siste dagene har jeg ikke kunnet spille online (bare LAN) på grunn av at pingen holder seg stødig. På rundt 400! Før har det vært tålelig, med rundt 50-70 latency, men helvete heller. Gidder ikke spille hvis jeg er 3 sekunder på etterskudd! :thumbdown:

Noen som opplever det samme, eller vet hvor problemet oppstår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ping-relaterte problemer er nok ikke et Steam-problem, men problem med ISP- eller maskin-problem. Benytter du deg av trådløst nettverk, eller router som andre også bruker? Sjekk PC'en din for virus/spyware med for eksempel Spybot eller Adware.

Skrevet
Ping-relaterte problemer er nok ikke et Steam-problem, men problem med ISP- eller maskin-problem. Benytter du deg av trådløst nettverk, eller router som andre også bruker? Sjekk PC'en din for virus/spyware med for eksempel Spybot eller Adware.

7842271[/snapback]

Tror ikke det har med min tilkobling. Andre spill funker like bra (Xbox 360), mens FireFox loader sider like fort som før. Har trådkobling.

har du telenor?

7842279[/snapback]

Ja.

Skrevet (endret)
Det er din feil ikke steam sin...

7842774[/snapback]

Okei, siden du vet så godt så... Hva er feilen da?

Ikke Steam, ikke server...

Endret av MartinLande
Skrevet
Det er din feil ikke steam sin...

7842774[/snapback]

Okei, siden du vet så godt så... Hva er feilen da?

Ikke Steam, ikke server...

7842792[/snapback]

Enten noe av programmene dine, internett leverandøren din eller så er bare servern fucka...Hatt det problemmet før og bare restarta pcn så funka det kleint

Skrevet
Enten noe av programmene dine, internett leverandøren din eller så er bare servern fucka...Hatt det problemmet før og bare restarta pcn så funka det kleint

7842808[/snapback]

Oki, bruker å ha på MSN, men ikke annet enn det. Slår av FireFox i tillegg.

Skal prøve å restarte neste gang.

Skrevet

7842808[/snapback]

Oki, bruker å ha på MSN, men ikke annet enn det. Slår av FireFox i tillegg.

Skal prøve å restarte neste gang.

7860208[/snapback]

Msn kan være problemmet....Har opplevd problemmer med det og steam før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...