Gå til innhold

Hvilken loweproveske skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

UC3 - Der bruker jeg en Kata R-103 sekk. Beste sekken jeg har hatt EVER!!

          Til den følger det med stativmontasje etc.

 

Andreas

7847898[/snapback]

 

Kata R-103 får mye skryt her på forumet. Vet noen om en butikk i Oslo-området hvor det er mulig å ta den i nærmere øyensyn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UC3 - Der bruker jeg en Kata R-103 sekk. Beste sekken jeg har hatt EVER!!

          Til den følger det med stativmontasje etc.

 

Andreas

7847898[/snapback]

 

Kata R-103 får mye skryt her på forumet. Vet noen om en butikk i Oslo-området hvor det er mulig å ta den i nærmere øyensyn?

7886920[/snapback]

 

Jeg har sett den hos FotoVideo og jeg vet Netshop har den.

Min egen har jeg kjøpt via Tura Skandinavia, siden jeg ble forhandler for Kata selv. :)

 

Har også solgt en 3-4 sekker til folk som har spurt på forumet her og på Foto.no.

 

Hvis du ikke finner en butikk som har den inne og du bor i Oslo/asker/Bærum så kan du sikkert ta en kikk på min.

 

Andreas

Lenke til kommentar
Ja, jeg prøver jo helst denne typen ting før jeg kjøper. Dessverre er utvalget hos lokale fotoforhandlere ofte begrenset, og da må en jo bare se på bilder og denslags.

 

7847855[/snapback]

 

Jeg ville kjøpt den på BH PhotoVideo seriøst firma som får masse skryt over alt.

 

Får den levert på døren etter ca 3 dager.

 

Andreas

7847907[/snapback]

 

Det blir ikke for mye "trykk" fra den ene stroppen da ? Så på en 200w på EliteFoto og likte veldig godt designet men man får ikke prøvd den skillelig før jeg får lagt inn 30D + 17-55 f/2.8 +80-200 f/2.8 + blitz...

 

300w kommer også i mars...

Lenke til kommentar
Ja, jeg prøver jo helst denne typen ting før jeg kjøper. Dessverre er utvalget hos lokale fotoforhandlere ofte begrenset, og da må en jo bare se på bilder og denslags.

 

7847855[/snapback]

 

Jeg ville kjøpt den på BH PhotoVideo seriøst firma som får masse skryt over alt.

 

Får den levert på døren etter ca 3 dager.

 

Andreas

7847907[/snapback]

 

Det blir ikke for mye "trykk" fra den ene stroppen da ? Så på en 200w på EliteFoto og likte veldig godt designet men man får ikke prøvd den skillelig før jeg får lagt inn 30D + 17-55 f/2.8 +80-200 f/2.8 + blitz...

 

300w kommer også i mars...

7896447[/snapback]

 

Jepps, men kan fås nå fra USA :)

Sitter med en 300AW her og den er ikke noe vond å bære.

I tillegg så er det magebeltefeste på den.

Det er det ikke på 200AW så vidt jeg husker.

 

Fungerer veldig bra for min del.

 

Andreas

Lenke til kommentar
Ja, jeg prøver jo helst denne typen ting før jeg kjøper. Dessverre er utvalget hos lokale fotoforhandlere ofte begrenset, og da må en jo bare se på bilder og denslags.

 

7847855[/snapback]

 

Jeg ville kjøpt den på BH PhotoVideo seriøst firma som får masse skryt over alt.

 

Får den levert på døren etter ca 3 dager.

 

Andreas

7847907[/snapback]

 

Det blir ikke for mye "trykk" fra den ene stroppen da ? Så på en 200w på EliteFoto og likte veldig godt designet men man får ikke prøvd den skillelig før jeg får lagt inn 30D + 17-55 f/2.8 +80-200 f/2.8 + blitz...

 

300w kommer også i mars...

7896447[/snapback]

 

Jepps, men kan fås nå fra USA :)

Sitter med en 300AW her og den er ikke noe vond å bære.

I tillegg så er det magebeltefeste på den.

Det er det ikke på 200AW så vidt jeg husker.

 

Fungerer veldig bra for min del.

 

Andreas

7896915[/snapback]

 

..og prisen er det jo ikke så mye å si på. Men så kommer det vel moms og frakt i tillegg helt til Norge. Hvor mye påslag må man regne ?

Lenke til kommentar

Mitt regnestykke for en Slingshot 300AW fra New York ble slik:

Utgangspris 99.95 USD. Frakt UPS 47.50 USD. Tilsammen 960 NOK.

Moms 230NOK. Gebyr fra UPS for å legge ut moms (!?) 120NOK.

Ergo 1310 i klingende mynt levert på døren. Frakt fra New York til Oslo tok en og en halv dag. Fra Oslo til Bodø tok det fire dager............

Endret av Benoni
Lenke til kommentar
Mitt regnestykke for en Slingshot 300AW fra New York ble slik:

Utgangspris 99.95 USD. Frakt UPS 47.50 USD. Tilsammen 960 NOK.

Moms 230NOK. Gebyr fra UPS for å legge ut moms (!?) 120NOK.

Ergo 1310 i klingende mynt levert på døren. Frakt fra New York til Oslo tok en og en halv dag. Fra Oslo til Bodø tok det fire dager............

7902843[/snapback]

 

Tror det sto fritt levert på sidene... Da kan jeg jo like godt vente til den kommer i butikkene. Ønsker å sjekke ut 300W da jeg synes 200w ser litt liten ut for 30D med 17-55 f/2.8 og 80-200 f/2.8.

Lenke til kommentar

Og noen ganger snubler man over tilbud :p

 

Stakk innom Preus på Liertoppen og der hadde det en snerten Canon EOS sekk som var akkurat den størrelsen jeg søkte. Tar Canon 30D m/17-55, Canon 80-200, blits, konverter, solskjermer pluss litt til i en snerten innpakning.

 

Og prisen - kr 374,- - ikke dårlig Preus.

Lenke til kommentar
Og noen ganger snubler man over tilbud :p

 

Stakk innom Preus på Liertoppen og der hadde det en snerten Canon EOS sekk som var akkurat den størrelsen jeg søkte. Tar Canon 30D m/17-55, Canon 80-200, blits, konverter, solskjermer pluss litt til i en snerten innpakning.

 

Og prisen - kr 374,- - ikke dårlig Preus.

7921263[/snapback]

 

Det er vel ikke tilfeldigvis sekken som er avbildet i denne tråden (halveis nede på side; innlegg av paalwa)? Den synes jeg ser fin ut....

Lenke til kommentar
Og noen ganger snubler man over tilbud :p

 

Stakk innom Preus på Liertoppen og der hadde det en snerten Canon EOS sekk som var akkurat den størrelsen jeg søkte. Tar Canon 30D m/17-55, Canon 80-200, blits, konverter, solskjermer pluss litt til i en snerten innpakning.

 

Og prisen - kr 374,- - ikke dårlig Preus.

7921263[/snapback]

 

Det er vel ikke tilfeldigvis sekken som er avbildet i denne tråden (halveis nede på side; innlegg av paalwa)? Den synes jeg ser fin ut....

7922535[/snapback]

 

Nei. Har prøvd å søke den opp på nettet men fant den ikke.

Lenke til kommentar
fikk du bestilt den toblix?

7883627[/snapback]

Ja, jeg fikk den i forrige uke. Jeg tror størrelsen er ganske perfekt. Det eneste jeg har å "utsette" på den er at det ikke er stropper til stativ på den. Dette visste jeg imidlertid om da jeg kjøpte den, og dessuten ville jo slike stropper stridd litt imot hele slingshotkonseptet.

 

Jeg fikk ihvertfall plass til alt av utstyr, inkludert AC-adapteret jeg fikk i posten i dag, og ennå er det plass til 70-300-objektivet jeg går og sikler etter. Jeg ser jo også at kameraet godt kunne vært både dobbelt og tre ganger så stort uten problemer, så denne vesken kan jeg nok få bruk for i lang tid fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...