meankanin Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 360'n min bråker som bare det... noen som har noen fornuftig løsning på støyproblematikken? jeg trodde jeg hadde funnet løsningen da jeg så denne: Nyko Intercooler 360, men den var visst bare laget for å senke temperaturen.
lonnj89 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det er jo dvd-drevet som bråker mest på 360en, så det er vel egentlig ikke så mye å gjøre for å få den stillere.
Nosferatu Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ligg uansett unna Nyko Intercooler 360 hvis ikke du har problemer med temperaturen. Den bråker som ett uvær, jeg har kasta den jeg kjøpte. Møkka produkt. Som nevnt over her så er det dvd-drevet som bråker på 360'n og ikke viftene. Ikke så mye å få gjort med det. Bruker nesten ikke 360'n min pga. det ubrukelige dvd-drevet som står i den. Orker ikke sånt leven, så hvis noen har en lysende idè om åssen en kan få den til å holde kjeft så mottas den med takk.
Zappza Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det finnes en måte, men det bryter garantien. Du kan flashe DVDen med Xtreme 5.2 b, da kjører den alle plater på halv fart. Det blir litt lengre laste tider, men det blir mye stillere. Faktisk like stille som i dashboard =)
Nosferatu Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Se der ja Dette må sjekkes ut. Ser ut til å jeg må skaffe meg en bootbar USB penn da, siden jeg ikke har no floppy, men det kan fort fikses Takk for tipset Zappza
Zappza Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Vent litt før du begynner på noe da. Er ikke 100% sikker på om 5.2b kjører orginaler også på halv fart. Skal flashe nå og sjekke.
Zappza Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Så med 5.2c så blir alle DVDene kjørt i slow-read?
parallax313 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Du kan flashe DVDen med Xtreme 5.2 b, da kjører den alle plater på halv fart. Det blir litt lengre laste tider, men det blir mye stillere. 7839940[/snapback] Nja, er mange brukere som mener det bråker MER når du har flasha firmwaren da.
Zappza Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har i allefall ikke merket noe til det. Kjører 5.2b nå, og alle brente spill blir kjørt på halv fart, funker nydelig. Mye mindre støy, myyye mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå