Goliath Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jeg ser etter et nettsted som viser trafikkstatestikk, gjerne fremstilt grafisk. Jeg har prøvd Alexa.com men syntes grafen har litt for høye verdier på Y-aksen uten mulighet for å endre det. Noem som har andre forslag enn Alexa? Jeg har tenkt å bruke statistikk i en analyse av forkjellige nettsider som ikke jeg eier. Endret 2. februar 2007 av überGoliath
Inc Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hvis du har domene hos noen, kan det hende de kan fremlegge statistikk. Fastname.no har det . Endret 31. januar 2007 av regga
Goliath Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jeg har tenkt å bruke statistikk i en analyse av forkjellige nettsider. StatCounter er vel for å få oversikt over egen nettside?! Alexa er genial men grafen var lite brukervennlig. Jeg kunne godt ha laget egen graf men de oppgir ikke nøkkeltallene som grafen deres baseres på. Uaktuelt å kontake de enkelte nettsidene for overlevering av nettstatestikk, Endret 31. januar 2007 av überGoliath
Joakim Gjerde Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Kanskje litt OT men. Har fastname denne tjenesten? Jeg har domene navn hos fastname, trodde de kun hadde dette på webhotellene sine jeg..
Inc Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Kanskje litt OT men. Har fastname denne tjenesten? Jeg har domene navn hos fastname, trodde de kun hadde dette på webhotellene sine jeg.. 7841304[/snapback] Ja, unnskyld. For de som har hotell
bazzo Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Her har du en gratis statistikkløsning fra google. http://www.google.com/analytics/ Logger alt!
Goliath Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Kankje du gikk glipp av fjerde post ..har skrevet det klart og tydelig i første nå! Ellers takk for svar
-Teddy- Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hva er kravene dine da? Du kan da fint legge inn flere websider i en profil på google analytics. Må du ha alle grafene samlet på et koordinatsystem eller hva?
Vindstille Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hva er kravene dine da? Du kan da fint legge inn flere websider i en profil på google analytics. Må du ha alle grafene samlet på et koordinatsystem eller hva? 7859517[/snapback] Igjen, lest første post! Personen vil ha statistikk fra sider han selv ikke administrerer.
-Teddy- Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Det var ikke lett å forstå. Ser det jo nå når jeg titter på Alexas sider. Når han snakker om statistikk fra forskjellige nettsider var det naturlig for meg å tro at det var sider han selv driftet og skulle sammenligne med hverandre.
Goliath Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Endret første post nok en gang for å gjøre det litt mer tydelig
Pilot_ Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Er det mulig da? For at man skal få inn stat fra statcounter, så må man sette en kode i kildekoden, slik at det blir generert informasjon. Du kan jo ikke bare sette en slik kode på en annens side?
Goliath Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Hvis du ser på Alexia.com. som jeg har nevnt i kilden, gjengir de statistikk fra andre siden. Jeg ønsker noe alà Alexia.com men en annen "leverandør" av samme tjeneste. Skjønner ikke hvorfor du nevner StatCount..
Pilot_ Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hvis du ser på Alexia.com. som jeg har nevnt i kilden, gjengir de statistikk fra andre siden. Jeg ønsker noe alà Alexia.com men en annen "leverandør" av samme tjeneste. Skjønner ikke hvorfor du nevner StatCount.. 7861036[/snapback] Jeg spør om det er mulig uten å sette kode i kildekoden (jeg er kanskje ikke den mest erfarne innenfor web-relatert heller), fordi det er sånn StatCount gjør det. Har aldri prøvd Alexia, og ser ikke noe poeng i det heller, siden jeg ikke trenger det. Har skjønt hva du vil frem til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå