Alex ws Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Min søster er en stor fan av Broken Sword-serien. Hun har spilt de tidligere spillene på Playstation og Xbox, og ble glad over å høre at et fjerde spill skulle kommme. Det viste seg at dette spillet kun ble sluppet til pc, noe hun ikke har. Derfor ble jeg gitt i oppgave å finne en dugelig pc til henne. Da jeg ikke er så veldig bevandret i dette temaet, håper jeg dere her inne kanskje kan hjelpe meg og min søster. Det stilles egentlig svært få kriterier til pcen hun skal kjøpe. Den må jo selvsagt være god nok til å spille Broken Sword 4, ellers er hun strålende fornøyd om den fungerer til DVD-avspilling og kanskje litt The Sims 2 i ny og ne. Prislappen kan derimot ikke overstige 6500 kroner, har jeg fått streng beskjed om. På forhånd takk for all hjelp!
ventle Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 har aldri hørt om broken sword før, om du kunne sagt noe om maskinvarekravene til dette spillet hadde det vært til stor hjelp.
Alex ws Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Hele tittelen på spillet er Broken Sword: The Angel of Death. Vil absolutt anbefale deg å sjekke ut serien, om du liker klassiske eventyr-spill. Det er mulig jeg får overtalt søsteren min til å øke budsjettet til 7000 kroner. System Requirements: Minimum: Windows® XP DirectX 9.0c (included) Pentium 4 1.4GHz 256 MB RAM 2.6 GB free hard drive space 2x DVD-ROM Drive 128 MB Shader model 1.1 compatible video card* Windows compatible sound card* Keyboard, Mouse Recommended: Windows® XP DirectX 9.0c (included) Pentium 4 1.4GHz or better 512 MB RAM 2.6 GB free hard drive space 2x DVD-ROM Drive or better 128 MB Shader model 1.1 compatible video card or better* Windows compatible sound card* Keyboard, Mouse
ventle Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 hehe, er nok ikke min type spill, men jeg ser at spillet ikke krever all verden av maskinvaren. Det du bør se etter er en maskin med Intel GMA950 grafikkort (eller bedre, men vanskelig å få i den prisklassen) og Pentium M eller Core Duo-prosessor. ett forslag: https://prisguiden.no/product.php?product_id=47779 Lenovo Thinkpad R60, god nok ytelse for nevnte spill, uslåelig kvalitet og enkelt, stilrent design. (OBS: Ikke kjøp den versjonen med Celeron M-prosessor, men gå for for eksempel denne med Core Duo-prosessor, denne gir bedre batteritid og mindre viftestøy pga lavere strømforbruk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå