andriksen Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 pc'n klikker før jeg får sjans til å gå i bios... me en gang den starter klikker den:( har noen tips til meg?
Kontorstol Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Prøv å reset bios..ta ut batteriet i hovedkortet i 15 sek
thaLapp Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 (endret) kanskje litt mer info om hva som skjedde ?? kasnkje andre får litt mer peiling da ? hvis ike Kontorstol sitt tips funka Endret 30. januar 2007 av thaLapp
Kontorstol Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 kanskje litt mer info om hva som skjedde ??kasnkje andre får litt mer peiling da ? hvis ike Kontorstol sitt tips funka 7835479[/snapback] God idê, jeg bare later som om jeg vet hva jeg snakker og... :!: (Funker det?)
andriksen Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 ja jeg skall prøve vill du ha litt mer info? d som kjedde var at jeg skulle sette en ny vifte i pc'n og så skulle jeg flytte litt på hardisken.. da hadde jeg ikke lang nåkk kabel til å flytte den så jeg skiftet... men d fynka dårligere så da jikk jeg til datakjeden og fikk ny ide flat kabel. Da jeg prøvde da gjikk d heller ikke.. så prøvde jeg å restarte pc'n mange! ganger til slutt gjikk det.. men nå har d kjedd d samme å jeg har ikke lyst til å restarte den hele veien men takk får tipse plis kom me mere viss d ikke fynker jeg gjir besked når jeg har prøvd jeg prøver nå...
andriksen Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 nai... for d første så sitter batteriet i klemm.... men d står at den prøver å reboote men den klarer ikke å finne hardisken så jeg burde kansje prøvd å lånt noen andre sin harddisk eventuelt kjøpe en dårlig en me lite gb..
andriksen Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 ps.. jeg har også vært i polen med klasse tur:
Kontorstol Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 ps.. jeg har også vært i polen med klasse tur: 7835775[/snapback] Det var til meg ikke sant?? Sry for off-topic
Hawtz Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Kan du være så snill å skrive skikkelig? Det får da være grenser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå