NightKeeper Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Hoi. Skal begynne å game igjen. Ett år holdt jeg, huff. Anyways, har en lvl 60 Orc Lock som står klar og venter på meg. Warlock er den klassen jeg har minst kjennskap til, så jeg lurte på hva som er den ultimate pvp-builden / grinde / lvl ++. Takk for svar.
Rostad Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Demo. build har blitt nerfet, selv bruker jeg som mange andre affliction build og vil nok tro det er den beste grinde og pvp builden nå
NightKeeper Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Demo. build har blitt nerfet, selv bruker jeg som mange andre affliction build og vil nok tro det er den beste grinde og pvp builden nå 7833982[/snapback] Lol. Ser de har økt points til 60 nå. Jaja. Hadde jo lyst på SM/ Ruin, men det er nerfet altså?
stigos3000 Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Alle de forskjellige 41 i et tre buildene fungerer godt for pvp. Men personlig så misliker jeg demonology siden man må waste så mange talent-points på "ubrukelige" ting for å komme til godsakene. Affliction er herlig som grinde/levle build og fungerer veldig bra i crowd pvp. Også ganske godt 1on1 mot paladins og priest særlig (unstable affliction). Haken er at jeg ikke synes det duger godt nok mot undeads og mager med ice-block. Men siden du er horde vil du ikke møte så mange med skill of the forsaken. Til 1on1 har jeg en forkjærlighet til destruction, da har du bra burst-damage og fine talents som "backlash" og "nether protection" Gleder meg til å nå 70 så jeg kan specce til destruction å gjøre litt peee veee peee igjen. Edit: Blei kanskje litt uklart/rotete men håper du fikk noe inspirasjon. Endret 30. januar 2007 av stigos3000
Lightningwolf Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Alle de forskjellige 41 i et tre buildene fungerer godt for pvp. Men personlig så misliker jeg demonology siden man må waste så mange talent-points på "ubrukelige" ting for å komme til godsakene. Affliction er herlig som grinde/levle build og fungerer veldig bra i crowd pvp. Også ganske godt 1on1 mot paladins og priest særlig (unstable affliction). Haken er at jeg ikke synes det duger godt nok mot undeads og mager med ice-block. Men siden du er horde vil du ikke møte så mange med skill of the forsaken. Til 1on1 har jeg en forkjærlighet til destruction, da har du bra burst-damage og fine talents som "backlash" og "nether protection" Gleder meg til å nå 70 så jeg kan specce til destruction å gjøre litt peee veee peee igjen. Edit: Blei kanskje litt uklart/rotete men håper du fikk noe inspirasjon. 7834647[/snapback] Jeg er så sykt lei av alt snakket om "skills" som i Skill coil, cloak of skills, skill of the forsaken, osv. Det er abilityes (og racials) aksepter det. Men tilbake til topic. Til PvE (levling) vil jeg si at affliction er best. Har dog ikke prøvd ut felguard enda men har prøvd både dest og affliction og dest er bare håpløst.
wilai Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 husk å ha all dots på hele vegen ;D enkel og grei, det vil nok drepe han du prøve deg på
stigos3000 Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 husk å ha all dots på hele vegen ;Denkel og grei, det vil nok drepe han du prøve deg på 7835480[/snapback] De første levlene i hvert fall så tar 3 dots (coa, corruption, siphon life) knekken på det meste. Da kan du bare pulle mengder av mobs , dotte de opp og så drar du på med instant howl of skill Vips så døde 5-6 mobs.
DaXoN Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 husk å ha all dots på hele vegen ;Denkel og grei, det vil nok drepe han du prøve deg på 7835480[/snapback] De første levlene i hvert fall så tar 3 dots (coa, corruption, siphon life) knekken på det meste. Da kan du bare pulle mengder av mobs , dotte de opp og så drar du på med instant howl of skill Vips så døde 5-6 mobs. 7836685[/snapback] hehe den gjorde du bare på pure faen hehe
WarpX Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Men personlig så misliker jeg demonology siden man må waste så mange talent-points på "ubrukelige" ting for å komme til godsakene. http://www.wowhead.com/?talent=AVZfx0zIiz0tstxx0p Waster ingenting her, det eneste ubrukelige må være Demonic Sacrifice som burde bli buffa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå