FeddeLeGrand Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hei. Jeg finner ingen omformere som passer til min 2-pin, så jeg har bestemt meg for å lodde, eller feste me teip, to kontakter. Den ene er en 2-pin og den andre har jeg ikke valgt ennå for jeg håpte at noen her hadde peil på hvilken jeg skal velge. Jeg har en MAIN power connector, +12 power connector, +12 PCI Express connector, Peripheral connector, Serial ATA power connector. Alt sammen er hentet fra bruksanvisningen. Takker for all hjelpen jeg får Endret 30. januar 2007 av harald g
Changis Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 hvaslag 2 pin og stroemforsyning snakker du om? har du et bilde av den? trenger mer info...
baronKanon Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Har du kjøpt deg gpu-vifte med 3-pins kontakt? I så fall, er det liten vits i å koble den til skjermkortet. Bare å koble den til en ledig viftekontakt på hovedkortet (eller med overgang til en drevkontakt)
FeddeLeGrand Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 (endret) 2-pinen jeg trenger strøm til kommer fra Media Control Panel som er: Link Jeg har tatt to bilder av 2-pinen. Det ene er av 2-pinen som kommer ut av den gamle strømforsyningen og den andre er 2-pinen som kommer ovenfra i kabinetet, fra Media Control Panelet. 1: 2: Endret 31. januar 2007 av harald g
Changis Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 skal du koble 2 pins til en 2 pins kontakt? du er helt sikker paa at den 2 pins kontakten som kommer fra MCP gir stroem? og riktig stroem? vil du vaere paa den sikre siden, aa ikke ryke noe garanti eller noe ville jeg heller bare kjoept meg en ny vifte istedet for aa risikere aa oedelegge pc'en ved aa lodde fast ledninger til slike kontakter... sjekk https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=44 aa bruk en med moex kontakter hvis du ikke har ledig 3pins..
Simen1 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 skal du koble 2 pins til en 2 pins kontakt? du er helt sikker paa at den 2 pins kontakten som kommer fra MCP gir stroem? og riktig stroem?7839526[/snapback] Så lenge den gir riktig spenning så skal det gå fint. (Alle ledningene fra strømforsyninga kan trolig levere nok strøm i massevis til den vifta eller hva som har den spinkle 2-pin-kontakten)
FeddeLeGrand Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Ledningene er jo sort og blå, så det sier vel hvor mye volt den trenger?
FeddeLeGrand Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 skal du koble 2 pins til en 2 pins kontakt? du er helt sikker paa at den 2 pins kontakten som kommer fra MCP gir stroem? og riktig stroem? vil du vaere paa den sikre siden, aa ikke ryke noe garanti eller noe ville jeg heller bare kjoept meg en ny vifte istedet for aa risikere aa oedelegge pc'en ved aa lodde fast ledninger til slike kontakter... sjekk https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=44 aa bruk en med moex kontakter hvis du ikke har ledig 3pins.. 7839526[/snapback] nei, jeg skal koble en 2-pins med noen av de kontaktene som jeg nevnte i posten over med bildene. men hvis jeg greier å få av kontakten slik at jeg kan få den på igjen og så teiper jeg ledningene sammen slik at jeg kan feste på kontakten igjen hvis jeg ombestemmer meg? men kanskje jeg burde se etter en annen mulighet, som å kjøpe en med 2-pin kontakt. problemet er at det kanskje ikke finnes mange strømforsyninger med 2-pins kontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå