Gå til innhold

trenger driver: ATI Radeon IGP 320M


stian101

Anbefalte innlegg

heisann folkens

 

Jeg har et stort problem, jeg formaterte netopp pcen min, men finner ikke driveren til skjermkorte.

Vis du har tenkt å skrive google.com så drit i det.

Problemet er at mange andre har også problemer med akkuratt dette skjermkorte. så jeg sliter veldig med dette med tanke på at jeg ikke er så veldig flink med data

 

Så vis noen kunnet hjelpet meg hadde det vert kjempe bra

 

Skjermkorte heter: ATI Radeon IGP 320M er ganske gammelt, men håper noen kan hjelpe meg for det? :innocent:

 

EDIT! : er til windows xp PRO

Endret av stian101
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan jo begynne med å inkludere hvilket OS det er til?

 

google.com_ (andre treff ved --> "ATI Radeon IGP 320M" driver)

http://www.driverheaven.net/showthread.php?t=73372

 

ett par ting der du kan prøve

 

edit_ Velkommen til forumet!

 

antar at du allerede har lest litt, og funnet ut hvilke stikkord du skal bruke i ditt videre søk på google.com(!)

 

en av linkene du sikkert allerede har kommet frem til er_

http://www.driverfiles.net/Video-Adapters/...esultpage1.html

 

;)

 

gi oss litt tilbakemelding =)

Endret av genesis
Lenke til kommentar

joda. er XP PRo jeg har, men jeg instalerte netopp en driver så måtte jeg restarte pcen å når den starta fikk jeg feilmeldig før windows Startet. jeg dreit i det å skjermen ble helt svart :hmm: så jeg restartet å valgte start opp med de instillingen som sist fyngerte å nå sitter jeg her igjen å har ikke peiling på hva jeg skal gjøre :(

 

Har stresse i nesten 2døgn nå, med dette, men ingenting fyngere :hrm:

 

VÆR SÅ SNILL NOEN! HJELP! :cry:

Lenke til kommentar

Jeg har en compaq evo med det skjermkortet, og det tok meg 30 sek å google drivere.

 

Ser at du ikke har svart på hvilken maskin det gjelder, så da er det veldig... vanskelig å hjelpe deg da 320 driverene var skreddersydd til hver enkelt maskin. på compaq må du i tillegg ha en agp driver til maskinen :)

 

Håper du får til, men husk til en annen gang at det er lurt å opplyse om - os, maskintype og modell. Da får du garantert den hjelpen du trenger :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...