JohanStendal Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hei Som emnetittel sier så er jeg på leting etter en slags live recorder ala den som finnes i BF2 for san andreas. Lurer egentlig på om det finnes i det hele tatt... en det er jo lov å håpe. driver nemlig å mekker en liten morofilm, også syns jeg at de orginale kameravinklene suger totalt, det slo meg så at det hadde vært helt über om det hadde eksistert en slik recorder som du bare slår på, også kjører du rundt og etterpå kan gå inn og velge kameravinkelen osv. noen som kjenner til dette eller en mod e.l som gir deg flere kameravinkler? får bare opp tyske sider med google-.-
Trofs Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Vis du skal lage film funker Fraps og CamHack bra.
JohanStendal Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Vis du skal lage film funker Fraps og CamHack bra. 7837520[/snapback] Har jo Fraps såklart;P Camhack? hvor får jeg det? får bare opp tyske eller japanske sider hvir jeg googler det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå