Leifen18 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Vi har et trådløst nettverk hjemme, og der er har vi ikke hatt internett den siste uka. Vi klarer å logge på routeren, men det er ikke noe nettverk. Jeg har prøvd å skifte IP, og diverse normale feil, men klarte ikke løse det. Noen idè om hvordan det kan fikses? Eller er det bare NextGenTel som ikke har oppegående nett for øyeblikket?
Henrik C Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Prøvd reboot av modemet deres? Hvordan er nettverket satt opp?
Wabby Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Har ruter mottatt IP? Dersom ja, hvilken? Prøvd å kjøre en maskin rett i modem?
Leifen18 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Det ordnet seg plutselig. Jeg gjorde overhodet ikkenoe, så plutselig en morgen funket det :-) Sannsynligvis noe med NextGenTel,da?..
V-by Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 finner du ikke noe feil, så er det fullt mulig å ringe ngt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå