DJViking Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hvilken virtualiseringsprogramvare kan jeg bruke under Windows til å kjøre Linux og Solaris? VMware koster penger ser det ut som... Xen koster vist også noe penger, men tilbyr en Express utgave til fri nedlasting. Kan jeg bruke denne Expressutgaven for mine formål? Huff... Tror jeg er trøtt. Mitt andre feilpost i dag.. Denne skulle egentlig tilhøre under Programvare>Programvare Endret 28. januar 2007 av DJViking
Mythos Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Jeg kjører VmWare Server med Ubuntu under XP, og den er da gratis. http://www.vmware.com/products/free_virtualization.html Endret 28. januar 2007 av Mythos
eppis Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Vmware er bare gratis i 30dager... det er en trial... menne det er helt genialt software.
Mythos Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Vmware er bare gratis i 30dager... det er en trial... menne det er helt genialt software. 7824202[/snapback] Tror det er litt sammenblanding her. VmWare Server er gratis. VmWare Workstation har 30 dagers trial.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå