Stewie Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hei, Jeg trenger litt Hjelp med CS:S Spray Jeg har bilde men i feil format Noen som kan skifte formate for meg? Eller forklare meg hvordan? Den er i GIF Format, men vil ha den til JPEG Endret 28. januar 2007 av Stewie
BigJackW Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Åpne bildet i paint, og lagre som annet format der.
Stewie Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 (endret) Åpne bildet i paint, og lagre som annet format der. 7817218[/snapback] Hvordan? Jeg skjønner hvordan jeg åpner det i paint,Men ikke lagre det som annet format Endret 28. januar 2007 av Stewie
Scotty Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hvis du klarer å spille CS så klarer du vel å åpne et bilde i paint? For dummies: Klikk på START(nede til venstre) -> Trykk på alle programmer/all programs -> Bla opp til accessories/tilbehør? -> der finner du noe som heter "paint", åpne den. Deretter trykk på fil/file -> bla ned til open/åpne -> velg bildet ditt -> trykk på lagre som, og velg ".jpg" i en dropp down boks.
Melvin Snerken Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 OT: Stewie, maks 4linjer i signaturen, du har 12.
Lasse 90 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Å lagre i JPG i paint ender aldri bra. Bruk heller photoshop hvis du har mulighet. Eller lagre som PNG istedefor JPG i paint. Men siden du skal bruke det som cs spray kan du heller lagre det som BMP. Også går du inn i settings i CS:S og finner bmp fila derfra
Stewie Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 OMG,, :!: Sprayen min passer ganske godt til meg,, Større Noob kan du ikke bli,, Fikk det til -.- Skuffa over meg selv^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå