binko Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Har du virkelig prøvd WR, (mer enn to minutter!) merker du at det indeed er en blanding av css og bf2. Vi sier på ingen måte at dette er BEDRE enn noen av de spillene, legg merke til "jeg"`et foran "synes at dette er bedre enn bf2 og css" da, før du slenger dritt! Angående B-film kommentaren din; ooog når ble BF2: The Movie og CSS: The Movie A-filmer? Og ja. Det er en metafor. mvh. Gizmo.
specnaz91 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 WarRock ble lansert i Sør-Korea i 2004 (Merk BF2 i sommer 2005), så jeg skjønner ikke hva dere syter av? Mange tror at det er en rip-off fra BF2, men da har dere virkelig ikke prøvd :|. Enig med Gizmo, når ble BF2 og CSS movies A-filmer, pøh, finnes mange mennesker som tenker "Gratis spill? Neh, det suger dritt". Snakk om å ha fordommer, enten liker du eller ikke, vi liker det, hvis ikke du kan akseptere det, er du vel for så og si ikke velkommen i denne tråden : /
Scortech Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 WarRock ble lansert i Sør-Korea i 2004 (Merk BF2 i sommer 2005), så jeg skjønner ikke hva dere syter av? Mange tror at det er en rip-off fra BF2, men da har dere virkelig ikke prøvd :|. Enig med Gizmo, når ble BF2 og CSS movies A-filmer, pøh, finnes mange mennesker som tenker "Gratis spill? Neh, det suger dritt". Snakk om å ha fordommer, enten liker du eller ikke, vi liker det, hvis ikke du kan akseptere det, er du vel for så og si ikke velkommen i denne tråden : / 8369428[/snapback] huffameg...stakkars lille fanboy :!: Tåler du ikke å høre andres meninger selv om de ikke synger i ørene dine..?
binko Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 (endret) Så nå er det HAN som plutselig ikke tåler andres meninger..? Slik det står i din post; kritiserer du WarRock sånn her: Ikke blanding av bf2 eller css..Hørt noe så dumt...Bare fordi det er et online fps shooter..Og du synes det er bedre enn BF2..Da bør du få deg briller...Warrock er skikkelig dårlig..hadde Warrock vært en film så ville det vært en B-film....dårlig grafikk,slurvete kontroll,dårlig gameplay... Det eneste den posten sier meg er at du prøvde det i to minutter, men klarte det ikke, så ble du sur og bestemte deg for å hakke på andre. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tåler du ikke å høre andres meninger selv om de ikke synger i ørene dine? Jeg synger inn i ørene dine... Men det blir ekko tilbake. Enda en metafor. Jeg har briller jeg, ser helt fint, så det er nok ikke øynene mine (eller Spec`s sine). Er vel snarere hodet ditt som trenger en sjekk. Endret 12. april 2007 av gizmomats
specnaz91 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Så nå er det HAN som plutselig ikke tåler andres meninger..? Slik det står i din post; kritiserer du WarRock sånn her: Ikke blanding av bf2 eller css..Hørt noe så dumt...Bare fordi det er et online fps shooter..Og du synes det er bedre enn BF2..Da bør du få deg briller...Warrock er skikkelig dårlig..hadde Warrock vært en film så ville det vært en B-film....dårlig grafikk,slurvete kontroll,dårlig gameplay... Det eneste den posten sier meg er at du prøvde det i to minutter, men klarte det ikke, så ble du sur og bestemte deg for å hakke på andre. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tåler du ikke å høre andres meninger selv om de ikke synger i ørene dine? Jeg synger inn i ørene dine... Men det blir ekko tilbake. Enda en metafor. Jeg har briller jeg, ser helt fint, så det er nok ikke øynene mine (eller Spec`s sine). Er vel snarere hodet ditt som trenger en sjekk. 8370259[/snapback] Haha, godt skrevet, kunne ikke vært mer enig. Du har skrevet at den suger, men spiller den i 2 minutter ... Ingen gode spillanmeldere spiller et spill i 5 minutter for så og skrive en fyldig artikkel. Det er flere timers testing, 5 timer istedet for 5 minutter for å si det sånn . Neida, hører på musikk jeg, tror nok at det holder, liker heller melodi enn innlegget ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå