specnaz91 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg vil trade noen spill (miks opptil 3-4 spill unntatt CSS og HL2 med steam siden det er uber exclusive steam konto). Jeg bytter CSS+HL2 for Guild wars factions. Bare miks spill, PM meg eller legg inn her. Alle spill kan testes før de byttes, så ingen scam her! Er så hypp på Guild Wars, håper noen svarer meg Miks opptil 3-4 spill *Joint Operations: Typhoon Rising (Med Novalogic konto) * Halo * FreeLancer * Eve Online (with 30 day trial!) * Medal of Honor Allied Assault * IGI 2: Covert Strike * F.E.A.R * Rainbow 6: Raven Shield * Rainbow Six Athena Sword * Swat 3 * Counter Strike Source+Half Life 2 (legal steam account) * Deus Ex * Unreal Tournament 2004 * Delta Force 1 * Delta Force Land Warrior * Delta Force Task Force Dagger * Command And Conquer Generals * Command And Conquer Generals: Zero Hour * Project Eden * LockOn: Modern AirCombat * Deadly Dozen * Worms 3D * Gladiator: Sword of Vengeance * The Sims 2 * Call of Duty 2 email: [email protected] xfire: nasir91 Vær så snill og svare, har veldig lyst på det spillet. PS: Flytt innlegget MOD, hvis det er feilpostet!! Endret 28. januar 2007 av specnaz91
nabbskall Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) en kompis av meg har Guild Wars nightfall, jeg tror han begynner å bli lei av det, jeg kan jo spørre han EDIT: rettet opp litt.. Endret 27. januar 2007 av Storleer
specnaz91 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 (endret) Egentlig mest interessert i Factions or prephecies, men gi meg et tilbud, miks spill og PM meg med dine ønsker =D. Kan t.o.m ta bildet av coveret på spillet med cd-keyen i hvis folk blir mistenksomme liksom azza EDIT: Venter spent på om noen vil trade :) Endret 27. januar 2007 av specnaz91
akristina92 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg bytter gjerne. E-mail meg på [email protected], så snakkes vi der.
akristina92 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) EDIT: Hæ. Trodde ikke jeg trykka. Endret 28. januar 2007 av Flaringo
nabbskall Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 hmmm.. jeg tror han har prophecies og, men jeg skal ta å spørre imorgen.. sorry, kan ikke garantere at han vil bytte altså
Aasgaard Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Kjøp og salg hører ikke hjemme på forumet, til det kan du bruke http://www.bruktmarked.no Tråd stenges.
Anbefalte innlegg