Gå til innhold

Hvordan konvertere PPT til AVI?


trondage

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en PowerPoint presentasjon jeg ønsker å konvertere til en AVI-film. Jeg har leitet høyt og lavt på nettet etter en løsning som fungerer, men ennå ikke kommet over en som er god!

 

Det programmet som jeg har fått til å bruke så langt er PPT2AVI, men jeg synes ikke kvaliteten på AVI-filmen ble god nok.

 

Kan nevne at jeg har prøvd scrrencapture, men siden presentasjonen var så stor (1GB fordelt på 20min) så klarte ikke maskinen å henge med etterhvert.

 

Er det noen av dere som har en god løsning, evt. vet av et program som dere vet fungerer?

 

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Genialt, Camtasia Studio var løsningen på mine bekymringer. :-)

 

Nå har jeg fått gjort om presentasjonen til en video og er klar til å legge den ut på DVD!

 

Har du forresten prøvd det? Vet du hvordan man får programmet til å ta opp lyden fra PCen og ikke mikrofonen?

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått gjort om presentasjonen til en video og er klar til å legge den ut på DVD!
Vanleg video-DVD, som skal kunne sjåast i ein DVD-spelar? Du er sikkert klar over det, men den må då konverterast.
Har du forresten prøvd det? Vet du hvordan man får programmet til å ta opp lyden fra PCen og ikke mikrofonen
Eg har prøvd det, men det er ei stund sidan. Har eigentleg ikkje peiling, men sjå om du finn noko i innstillingane om Stereo mix, som det vert skrive om her, av endrebjorsvik.
Lenke til kommentar
Og hva var det du ikke var imponert over?

 

Hele greia, jeg fikk i allefall ikke til å gjøre om til ren video, og så fikk jeg kun lagret i wmv.

 

Det er mulig du finner dette verktøyet perfekt for deg, men etter å ha prøvd Camtasia Studio, så blir det nok dette for meg framover ja. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...