Gå til innhold

Motorstorm soundtracks + mer (PS3)

T-Bear91

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ikke sikker på om det finnes en slik tråd men (har søkt her på forumet)... uansett her er en liste med soundtracks fra spille i Motorstorm. Jeg synes det var noen bra sanger i spillet (etter vi har sett på filmklipp fra spillet).. jeg er sikkert ikke den eneste :p:)

Se bilde

Motorstorm Soundtracks (bilde)

Det er fleresanger også som ikke kom med på bilde.. men hvis du er interessert så går man inn på siden og ser selv ;)

Det er masse artig på siden. Som kart over banene og biler og mye mer :)

Kilde: Motorstorm.jp

Mvh BloodSpiller

Endret av BloodSpiller
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt mye bra der. Godt jeg sparte mesteparten av pengene jeg tjente i fjor sommer :!:

Spillet ser forøvrig veldig bra ut og det kommer nokk til å bli gøy å spille det på internett også :)

Skrevet (endret)
Bra det er rock og ikke techno/pop

\m/

7812606[/snapback]

ehh.. for Elite Force, Lunatic Calm og hyper lager jo ikke mye breakbeat(elektronisk musikk).

Samtidig kan man jo nevne at Curve og Pitchshifter ofte blander en del elementer fra elektronisk musikk i sangene sine.

Endret av Baretoom
Skrevet (endret)
bra det er noe for alle da. kan sikkert krysse vekk de sangene man ikke vil høre.

7814958[/snapback]

det går ann i Fight Night 3 :p går man lei noen av sangene så kan man bare krysse dem av :):tease:

norske Gluecifer til og med  :ohmy:

7814226[/snapback]

Hvem er det?

Endret av BloodSpiller
Skrevet
Eg skulle gjerne hatt meir Pendulum der. Utruleg bra musikk, som passar bra til den ville actionen i spelet.

Skulle gjerne hatt mer av samme type musikk. Pendulum er ikke akkurat favoritten innen sjangeren.. Men skulle jeg først hatt Pendulum ville jeg valgt Voyager, Vault eller Tarantula. :thumbup:

Skrevet
bra det er noe for alle da. kan sikkert krysse vekk de sangene man ikke vil høre.

7814958[/snapback]

det går ann i Fight Night 3 :p går man lei noen av sangene så kan man bare krysse dem av :):tease:

norske Gluecifer til og med  :ohmy:

7814226[/snapback]

Hvem er det?

7847208[/snapback]

det var et norsk band, men de har slutta hvis jeg ikke tar feil.. :hmm:

Skrevet
Eg skulle gjerne hatt meir Pendulum der. Utruleg bra musikk, som passar bra til den ville actionen i spelet.

Skulle gjerne hatt mer av samme type musikk. Pendulum er ikke akkurat favoritten innen sjangeren.. Men skulle jeg først hatt Pendulum ville jeg valgt Voyager, Vault eller Tarantula. :thumbup:

7850763[/snapback]

Eller Blood Sugar ;)
Skrevet (endret)

bra det ikke er noen head banging sanger her! ;P det vill bli vanskelig å headbange og styre med six axsis xD

hmm tror jeg må skaffe meg noen pendulem sanger :) etter de smakbitene lektroluv la ut :) det er sånne sanger som får meg til å leve meg dypt inn i et spill! :p:) :) :love:

Endret av BloodSpiller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...