Gå til innhold

copperhead kobler ut!


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en Razer Copperhead nå i ca et halvt år. Den har funket knall hele tiden og aldri vært problemer med. Men nå etter jeg skifta ut noen deler i maskinen har den etter hvert begynt å koble seg ut i 1sek, også kobler den seg til igjen. Det står da at "usb enheten kan ikke gjenkjennes" eller noe sånt. lest at flere har samme problemet. Har hatt flere Razer mus tidligere og alltid kommet et eller annet problem med hver av dem. er ganske lei nå og vurderer sterkt å gå over til Intellimouse 3.0 med 5 års garanti. Men hvis noen vet hvordan jeg fixer razern min vil jeg gjerne beholde den istede.

 

her er maskin specs hvis det har noe å si : c2d 6600, GF 8800gts, 2gb apacer ddr2, IDE hd western digital 250gb, asus P5N-E SLI.. tja, trenger vel ikke mer.

 

Dette med at razer musa kobler seg ut skjer ikke i windows, men hele tiden i CSS og andre fps spill som BF2. men oftest i counter strike source. har bare skjedd oftere og oftere i det siste. men hvis noen vet hvorfor dette skjer så vær så snill og gi noen gode råd. er glad i razer sine produkt, veldig god ytelse, men kvaliteten er ikke like ofte så god.

 

takker for alle svar!

Endret av ripster_16
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og en Razer Copperhead er?

7811931[/snapback]

 

Hva er pointet med en slik uttalelse? Vet du ikke hva det er, la vær å poste. Da kan du sannsynligvis ikke hjelpe trådstarter uansett.. BTW er det en mus:

 

Link

 

Hva med bytte av USB port?

7812051[/snapback]

den musa der har jeg hatt. ekkel å holde i og ikke rask nokk. (min mening om den)

Lenke til kommentar

Clint: Hva med bytte av USB port?

 

ja, har prøvd alle.

 

og til dere som syns denne musen suger tar dere rimelig feil. det er en fantastisk spillmus og dn har d meste. til og med kan de som spiller med venstre hånd bruke den.

 

jeg lurer bare på om det går an å få fixet den, har hørt fra flere at det er ledningen som har knekt en plass. eller at dn ikke får nok strømtilførsel. men den har virket i flere måneder. men akkurat nå i det siste ikke.

 

er d noen som vet ? så pliz legg et svar her.

Lenke til kommentar

Bugs_Bergen: Det er mest sannsynlig en konflikt med noe(n) av de nye tingene du har satt inn i maskinen. Ville ha gjeninstallert driverne til Razer musen og testet. Hvis ikke det hjelper så ville jeg ha tatt ut en og en av den nye maskinvaren til jeg fant ut hva son laget problemet.

 

 

mulig, men det rare er jo at jeg har hatt dn nye maskinen i ca 3 uker. musa begynte ikke å klikk før nå en 2-3 dager siden. og det har bare skjedd oftere og oftere. dn første uka skjedde det aldri.

 

har bestilt intellimouse 3.0, hvis noen vet om noen bedre forslag og er rask ute med et svar kan jeg kanselere bestillingen. men takk for alle svar hittil!

Lenke til kommentar

Hm. Kan ikke være noen driveroppdatering eller andre oppdateringer som har blitt installert? F.eks chipset? Jeg tenker på om det kan ha blitt gjort noe med egenskapene på USB portene? Ikke noen strømsparingsalterativer som er aktivert? Er musa oppdatert til siste firmware? Går jo an å flashe den på nytt, så er det mulig at det kan hjelpe..

Lenke til kommentar

har instalert siste firmware og alt. men nå de 2 siste dagene har dn begynt å koble ut i windows og. det bare verre og verre. ser ganske mørkt på d nå, så det jeg heller er ute etter nå er forslag på dn beste musen jeg kan kjøpe. er så mange som har problemer med copperhead at dn kjøper jeg neppe igjen.

 

jeg ser etter en mus som skal vare minst 1-2 år og som er på toppnivå innen fps spilling. alle forslag skal tenkes over. alt utenom G5! har aldri vært logitech fan, og har oxo prøvd g5'en. liker dn rett og slett ikke. men som sagt, alle forslag skal vurderes!

 

å en ting til, musa bør vær lett. spiller med lowsense og steelpad 5L!

Endret av ripster_16
Lenke til kommentar

har faktisk hadd et lignanes problem på mi razer mus. mest sannsynligvis ledninga som e knekt inni plastikken helt helt øverst. bare prøv å rikk litt på den å se om den kobles av.

 

ja å grunn til at den kobles av i FPS spill e kanskje fordi de bare e da du bevege musa di fort nok?

 

skrota mi mus å kjøpte g5 <3

Lenke til kommentar
og en Razer Copperhead er?

7811931[/snapback]

 

Hva er pointet med en slik uttalelse? Vet du ikke hva det er, la vær å poste. Da kan du sannsynligvis ikke hjelpe trådstarter uansett.. BTW er det en mus:

 

Link

 

Hva med bytte av USB port?

7812051[/snapback]

den musa der har jeg hatt. ekkel å holde i og ikke rask nokk. (min mening om den)

7812076[/snapback]

Du har hatt den, men har ikke peiling på hva den heter? Virker ganske merkelig for meg. Og hva mener du med "ikke rask nok"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...