Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ikonene har blitt skiftet++


Anbefalte innlegg

Bah...

 

Nå har pcn klart og skifte ikon utseende på flere filtyper til en type ikon. De rammede er .mp3, fil-mapper, Lokal disk og noen andre.

 

Prøvde og forandre på ikon utseende inne i Verktøy - Mappealternativer - Filtyper men de står jo allerde innstilt på riktig ikon :hmm: Alikevel så viser alle en samme type ikon (det ikonet med et vindu og masse små ikoner)

 

Og etter dette har jeg klart og gjøre Lokal disk og filmapper om til å ha Søk... som primary sak når man dobbelklikker på ikonet.

 

Syns det er noe snodig her :(

 

edit: Fikset! Svar på hvordan ligger nedover siden :)

Endret av Skinnhesten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned og installer TweakUI fra menyen til høyre her: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx

 

Start det og velg repair -> rebuild icons

 

Etter det går du inn på mappealternativer -> filtyper og velger en av de som heter (none) folder (på engelsk windows, dvs. vet ikke nøyaktig navn i norsk utgave).

 

Velg avansert på denne og sett kommando åpne til standard.

 

Det samme gjør du for (none) drive / (ingen) stasjon (?)

Endret av maedox
Lenke til kommentar

Jaja da har jeg fått fikset problemet!

Prøvde og gjøre slik som flere her anbefalte meg og gjøre, stille på mappealternativ - bla igjennom mapper i samme vindu, men dette funket faktisk ikke!

 

Men! etter litt søk og dill så fant jeg ut at flere har hatt samme problemet som jeg har hatt. Funky.

 

For å fikse dette problemet var å kjøre denne kommandoen i Run/Kjør:

 

regsvr32 /i shell32.dll

 

Takk for hjelpen folkens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...