CruellaDeVille Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Firefox'en min er herpa. Jeg får ikke koblet til sider som bruker https siden SSL er deaktivert. Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg aktiverer det igjen. Noen som vet? (har windows xp) IE fungerer helt fint, og SSL både 2 og 3 er aktivert under "internet options", så det må være en innstilling som gjelder særskilt for FF. Veldig takknemlig for svar. jeg liker i grunenn FF, men hvis den fortsetter å kødde seg må den forlate skipet
CruellaDeVille Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Edit > preferences > advanced ? 7809068[/snapback] Jeg fant noe som lignet under verktøy->innstillinger->avansert, men der var ssl 3.0 huket av, og andre alternativer fantes ikke... Sukk
CruellaDeVille Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Tweak 7809167[/snapback] Tusen takk. Løsningen var at det var noe galt med profilen min, så jeg laget en ny og vips! da funket alt igjen! Men siden du lenket til har jeg bokmerket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå