Gå til innhold

Modifikasjon av Lian Li PCV100 kabinett


Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her:

 

Skal forbedre luftflyten i kabinettet mitt. Jeg har PCV1100A kabinett fra Lian Li. Det er nå kommet en ny utgave, PCV1100PLUS. Dette kabinettet har hull øverst i døra over PCI sporene. Dette trekker jo luft inn i kabinettet.

 

Jeg har ikke dette hullet og sliter derfor med elendig gjennomstrømning. Fakta er at det er ingen, kun en vifte som trekker ut. Og den vifta i forkant som kjøler HDD, den gir ingen frisk luft til øvre delen av kabinettet.

 

Så, hvordan skal jeg få modifisert kabinettet mitt slik at jeg nå får en bedre gjennomstrømning av luft? Jeg vil sage minst mulig. Kappe i sidedøren eller i toppen og trekke ut lufta her?

 

Da kan jeg vende 120mm vifta i bakkant og la den trekke inn, mens de på toppen trekker ut. Evnt la den jeg monterer i døra trekke ut...

 

Tar gjerne i mot masse forslag her altså :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er bare å lage noen ekstra viftehull så tror jeg nok ikke du skal slite med dårlig luftstrøm.

Så setter du på noen viftegriller så blir det nok seende bra ut ;)

7825524[/snapback]

 

Joda, takk for svar! Men jeg har nå bestemt meg for å selge dette kabinettet. De som ønsker å modifisere dette ihjel, skal få gleden av det.

 

Jeg rapportere nå tråden, og ønsker denne stengt, siden problemet mitt er "løst".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...