Gå til innhold

Hodetelefoner til iPod


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er på jakt etter hodetelefoner til ipoden min. Jeg har nå brukt de standardpluggene alt for lenge. Som vanlig når jeg skal ha ting er jeg ute etter noe som er både billig og bra. Jeg ser for meg 200- 500kr. Jeg trenger noen som er lukket og ikke altfor store, men gjerne større en portapro. Jeg er ikke interessert i portapro bare så det er sagt.

 

For noen år siden brukte jeg ATA digital super bass monitor 1080, De kostet rundt 200 og fungerte perfekt. Passelig store var de også. Noen som vet om de fortsatt er å finne? Evt. noe lingnende?

 

ataheadphones1080ws0.jpg

 

 

Takker for svar.

Endret av Søppelsveitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+89234341

JensL kom meg i forkjøpet, hadde også tenkt å foreslå DT231. Betalte 600 for mine på spaceworld megastore i oslo, må være bedre å betale en hudrelapp ekstra for noe bra enn å gå rundt med billigmøkk ;)

K26P vil jeg nesten si er som med px200. K26p er lukka utgave av k24p, men så små lukke hodetelefoner fungerer i praksis ikkea tlfor bra, og du mister en del lydkvalitet. Samme sak med sennheisers px200 motfor de åpne px100 som sagt, px100 er billigere og har bedre lyd. Skal du absolutt ha lukka hodetelefoner bør du ikke gå lavere enn dt231, spør du meg. Alternatvt ville jeg ha kjøpt sennheiser cx300 propper for bruk i støyende omgivelser, ca 230 kr frsa ebay som beskrevet i mange poster her i det siste, og så kjøpt sennehiser px100 fra cdon for 209+29 i porto. Det blir tilsammen under 500, og da har du to sett, propper og øretelefoner, lukka og åpent sånt sett

 

edit: så akkurat nå at det her var en gnom som hadde bumpa et eldgammelt emne med en heller lite nyttig kommentar.

/me slår streeter i hodet med spikerballtre :thumbdown:

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...