Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fusker ikke jeg..dessuten så finnes det ikke noe "cheats til dette spillet som jeg vet om ihvertfall...

 

Det folk kaller for cheats til dette spillet er jo forklaringer på diverse ting i spillet og hvordan man skal gjøre det og det...for å si det sånn..

8354266[/snapback]

 

Det finnes Complete savegame, no traffic hack, money trainer, +6 physics trainer (jump distance, super brakes, 2xboost, instand speed, spin frenzy, warp forward).

 

Finnes vel mer enn det også, men var de jeg fant i farten.

 

Håper det kommer en patch snart.

Gidder ikke å spille spillet med 5fps :(

Lenke til kommentar
Fusker ikke jeg..dessuten så finnes det ikke noe "cheats til dette spillet som jeg vet om ihvertfall...

 

Det folk kaller for cheats til dette spillet er jo forklaringer på diverse ting i spillet og hvordan man skal gjøre det og det...for å si det sånn..

8354266[/snapback]

 

Det finnes Complete savegame, no traffic hack, money trainer, +6 physics trainer (jump distance, super brakes, 2xboost, instand speed, spin frenzy, warp forward).

 

Finnes vel mer enn det også, men var de jeg fant i farten.

 

Håper det kommer en patch snart.

Gidder ikke å spille spillet med 5fps :(

8357812[/snapback]

 

Det kommer nok en patch ganske så snart ja, men tror nok det er noe annet rart hvis du bare får 5fps med et 6800gt kort!?

Jeg kjører det selv på et 7800gtx og har ca. 40-60 fps stabilt.

Lenke til kommentar

Er nok det ja Noevo...

 

Det kan ta et par minutter,noen timer eller mange timer..før det skjer noe..men det virker...Hos meg tok det noen timer....

 

Legg ut hvilket som helst bil til salgs og for høyeste pris og .....vent....

Fort dere før det kommer ut en patch..hehe

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Jeg lurer på en liten ting.

 

jeg har kjørt TDU ei stund nå, er champion osv..

men styrer unna de raske løpene som går rett igjennom byen, for da lagger det så j*vlig at det er umulig å kontrollere bilen. ellers på landet og i mindre "tettsteder" går spillet helt fint med high details og full antialiasing. (lagger ikke mindre om jeg stiller ned, tvert imot)

 

specs:

 

P4 2.6GHz

1280 DDR

Radeon X800XL

Creative Audigy player

 

jeg vurderer om jeg skal oppgradere til radeon X1950 Pro, da jeg vil tro det er det beste man kan få på AGP.

 

men vil det stoppe i processoren?

blir jeg nødt til å oppgradere hele greia? :hmm:

 

kanskje litt off Topic.. :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en liten ting.

 

jeg har kjørt TDU ei stund nå, er champion osv..

men styrer unna de raske løpene som går rett igjennom byen, for da lagger det så j*vlig at det er umulig å kontrollere bilen. ellers på landet og i mindre "tettsteder" går spillet helt fint med high details og full antialiasing. (lagger ikke mindre om jeg stiller ned, tvert imot)

 

specs:

 

P4 2.6GHz

1280 DDR

Radeon X800XL

Creative Audigy player

 

jeg vurderer om jeg skal oppgradere til radeon X1950 Pro, da jeg vil tro det er det beste man kan få på AGP.

 

men vil det stoppe i processoren?

blir jeg nødt til å oppgradere hele greia?  :hmm:

 

kanskje litt off Topic..  :whistle:

8367073[/snapback]

 

Prossesoren vil nok være en flaskehals ja, men det vil nok bli en smule bedre med x1950 pro. Ville heller satsa på å oppgradere til en core 2 duo e4300/e6300 og kanskje 2 gig ram og heller kjøpe deg pci-express versjonen av x1950 pro/xt!?

Lenke til kommentar

Ha, tenkte jeg skulle teste hvor mye fps jeg hadde og det ble lavere enn forventet. Da jeg kjørte i 150 gjennom byen lå den på 25-34 ca +- noen fps. Synes det var veldig lite, spillet hakker ikke mye i seg selv, men man ser at bildet "napper" litt av og til på en måte. Noen måte å løse dette på? Eller er det bare en patch som kan fikse det?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...