Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei, er plagt av at annen hver gang jeg starter spillet så lagger så mye at det er umuligt å spille, men vis jeg trykker (alt + f4) å starter det på nytt igjen så fungerer det fint.

Sliter også viss andre racing biler kjører forbi meg, eller i motsatt kjørefelt så lagger spillet slik at jeg havner i grøfta, å nå i senere tid har jeg problemer med at internett koblingen kobler seg av og på når når jeg starter spiller, noen tips?

Elsker dette spiller, har lyst å få det til å fungere perfekt ...

Endret av dj_vega
Skrevet
Hei, er plagt av at annen hver gang jeg starter spillet så lagger så mye at det er umuligt å spille, men vis jeg trykker (alt + f4) å starter det på nytt igjen så fungerer det fint.

Sliter også viss andre racing biler kjører forbi meg, eller i motsatt kjørefelt så lagger spillet slik at jeg havner i grøfta, å nå i senere tid har jeg problemer med at internett koblingen kobler seg av og på når når jeg starter spiller, noen tips?

Elsker dette spiller, har lyst å få det til å fungere perfekt ...

Det der med hakking annenhver gang du starter spillet har jeg også merket, men det er nok å gå til skrivebordet (Alt + Tab) og tilbake til spillet igjen. Da blir det slutt på hakkingen.

Skrevet

Jeg hadde en 1600x1200 skjerm da jeg spilte tdu, nå har jeg lyst til å spille det igjen, men nå har jeg en ny skjerm som ikke støtter 1600x1200. Så nå klikker bare spillet hvis jeg prøver å spille med saven min. Jeg kan spille hvis jeg ikke bruker den saven. Noen som vet hvordan jeg kan skifte oppløsningen til saven min?

Skrevet (endret)
Hvor finner man Nissan og BMW?

Nissan er i byen man starter i.. mens BMW finnes ikke i spillet(?)

Kunne du tatt bilde av karte og krysset av :dribble: .

Finner ikke en eneste Nissan :dontgetit:

Endret av Henrikenn
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...