Scotty Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hvor finner man Nissan og BMW? Nissan er i byen man starter i.. mens BMW finnes ikke i spillet(?)
WheelMan Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Noen som vet hvorfor jeg bare kan connecte til en av gangen? Alle andre hakker, mens den ene heldige går helt glatt..
dj_vega Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hei, er plagt av at annen hver gang jeg starter spillet så lagger så mye at det er umuligt å spille, men vis jeg trykker (alt + f4) å starter det på nytt igjen så fungerer det fint. Sliter også viss andre racing biler kjører forbi meg, eller i motsatt kjørefelt så lagger spillet slik at jeg havner i grøfta, å nå i senere tid har jeg problemer med at internett koblingen kobler seg av og på når når jeg starter spiller, noen tips? Elsker dette spiller, har lyst å få det til å fungere perfekt ... Endret 10. februar 2008 av dj_vega
-sparks- Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Vega, PCen din er nok ganske nær minimum requirements for tdu. Angående internettavkobling, er det noe som skjer bare når du spiller?
dj_vega Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Mhm, det skjer bare når jeg spiller å ikke ellers.
Mevon Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hei, er plagt av at annen hver gang jeg starter spillet så lagger så mye at det er umuligt å spille, men vis jeg trykker (alt + f4) å starter det på nytt igjen så fungerer det fint.Sliter også viss andre racing biler kjører forbi meg, eller i motsatt kjørefelt så lagger spillet slik at jeg havner i grøfta, å nå i senere tid har jeg problemer med at internett koblingen kobler seg av og på når når jeg starter spiller, noen tips? Elsker dette spiller, har lyst å få det til å fungere perfekt ... Det der med hakking annenhver gang du starter spillet har jeg også merket, men det er nok å gå til skrivebordet (Alt + Tab) og tilbake til spillet igjen. Da blir det slutt på hakkingen.
Urinator Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg hadde en 1600x1200 skjerm da jeg spilte tdu, nå har jeg lyst til å spille det igjen, men nå har jeg en ny skjerm som ikke støtter 1600x1200. Så nå klikker bare spillet hvis jeg prøver å spille med saven min. Jeg kan spille hvis jeg ikke bruker den saven. Noen som vet hvordan jeg kan skifte oppløsningen til saven min?
Joαkim Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 I morgen reformaterer jeg hardisken og sletter alle filer og starter helt på nytt. Er så mye drit på pcen nå!
Mevon Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Noen som vet noe mer om TDU2? Er det fortsatt under utvikling eller avsluttet Atari det prosjektet da de fikk pengeproblemer?
Henrikenn Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hvor finner man Nissan og BMW? Nissan er i byen man starter i.. mens BMW finnes ikke i spillet(?) Kunne du tatt bilde av karte og krysset av . Finner ikke en eneste Nissan Endret 10. februar 2008 av Henrikenn
-sparks- Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Henrik: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ursemj/images/tdumap.jpg
Januar333 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Nå har jeg kjøpt spillet men skjønner ikke det gamespy greine koster det penger for å spille online?
Scotty Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Nå har jeg kjøpt spillet men skjønner ikke det gamespy greine koster det penger for å spille online? koster selvførgelig ikke penger nei
marius883 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Noen som er med å cruiser? Heter m4ruiz på spillet, går inn nå!
Mats_Gustavsen Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Ikke helt min stil kann du si, men ganske greit laget bare får å si det så har jeg aldri vært noe særlig inntresert i bilspill.
Ando_89 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Finnes det en demo av dette spillet til pc?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå