FemtiNi Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 har ett lite problem.... det questet der med miner! jeg har komt meg til dette questet der eg skal følge sanna folk vekk men det kommer en slik buff att eg mister mye liv! jeg har ikkje pepp hvor jeg skal heller!
Kontorstol Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Jeg kan hjelpe hvis det er på proph... Add monkey se Endret 26. januar 2007 av Kontorstol
misterpogo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Deaktiver minene med skillen du får av ronju(eller hva han nå enn heter). For å se hvor du skal kan du trykke på U, så ser du et minimap over oppdraget med markerte plasser. Edit: Om det er cemetery oppdraget i NF ja.. Endret 26. januar 2007 av misterpogo
FemtiNi Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 så du mener at jeg skal gå rundt over hele den plassen å deaktivere minene?
misterpogo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Nah, bare de som er nødvendige (skader deg). Hold deg til en side av området. Når du kommer til sjøen er det bare å snakke med Margrid the Sly, så er oppdraget ferdig. Såre enkelt Men, det er uten bonus ja (standard reward). For å få masters må du fjerne alle command posts.
FemtiNi Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 men det er en ting i midten hva er det? og hva sjer om jeg gjør bonusen?
misterpogo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Det i midten er "the garrison". Er en smertefull afære å komme for nært der. Gjorde det selv en gang og ble spika 40+ ganger med siege blast. Så prøv å hold deg vekke fra det Om du gjør bonusen (eller masters som det og heter) så får du mer XP og gold + opparbeiding mot "protector of Elona" tittelen
FemtiNi Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 men hvor skal jeg?? skal jeg til den neste byen?
misterpogo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Om du følger storylinen så finner du fort ut hvor du skal For mer/bedre info kan du lese litt HER
FemtiNi Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 skal jeg gå til denne figure np denne Teikninga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå