Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

internettlinja sin feil??


Anbefalte innlegg

Hei, dette er et tema jeg har tatt opp før, men jeg fikk den gang ikke noe respons.

Jeg har fortsatt samme problemet som er:

 

I spill opplever jeg at personen jeg styrer løper et skritt fram og to tilbake, dette kan forekomme opp til 12 ganger før jeg igjen kan løpe noen skritt å det starter på igjen. Med spill sikter jeg i hovedsak til: Global Operations.

 

Dette er veldig irriterende og jeg har prøvd det meste som: endret alt i grafikkmenyen på spillet, prøvd forskjellige instillninger på nvidia driverene(prøvd de fleste), har søkt etter feil på maskina med flere verktøy som dxdiag norton windoctor men alt var ok.

Har også prøvd med gf2 mx400 grafikkkort som er mitt gamle, da måtte jeg sette ned oppløsningen endel, men da gikk spillet glatt.

Jeg har nå en creative gf4 ti, men som sagt da får jeg problemer.

Men det rareste av alt er at jeg ser at problemet starter når det kommer spillere med høy ping innpå serveren, så da lurer jeg på om dette faktisk kan skyldes forstyrrelser på internettlinja. og ikke ha noe med grafikkortet å gjøre??

 

Jeg har telenor adsl 704/128.

Jeg må nevne at det problemeksemplet jeg nevnte ovenfor er i verste tilfelle av situasjonen, for det er mange ganger det fuker fint også, men bare med ordinær "lagg,forstyrrelser".

 

Hadde vært veldig takknemlig for svar event. lignende erfaringer :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...