Gå til innhold

fingern forran blitzen


SCV

Anbefalte innlegg

er ingen fotograf i det hele tatt, er heller ikke fotogen. Men fant iallefall mitt akkurat passe OK kamera og blitza litt rundt i huset, så her er meg med fingern sann halvplassert forran blitzen.

 

busemannjj4.th.jpg

 

Edit: så kanskje litt veldig EMO ut der, det var da ikke meningen :p

Endret av SCV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan du få spørre om vet du. Det var overhode ingen mening med bilde, jeg gikk bare rundt i huset og kjedet live av meg og tok et bilde med fingern forran blitzen. Så postet jeg der her som alle andre gjør.

 

Så stort sett bare av ren kjedsomhet.

Lenke til kommentar
Det kan du få spørre om vet du. Det var overhode ingen mening med bilde, jeg gikk bare rundt i huset og kjedet live av meg og tok et bilde med fingern forran blitzen. Så postet jeg der her som alle andre gjør.

 

Så stort sett bare av ren kjedsomhet.

7802661[/snapback]

 

Er det nødvendig å plage oss med at du kjeder deg da??

 

Hva ønsker du egentlig med det bildet der?

 

S

Lenke til kommentar

Her er et lite klipp fra reglene for bildekritikken:

- Kritikken skal være konstruktiv - altså inneholde informasjon om hva du liker/misliker, og hvorfor

- Tilbakemeldinger av typen "Kult bilde" eller "for noe dritt" er ikke konstruktivt. Det hjelper verken fotografen eller noen andre.

 

 

Når det gjelder selve bildet så bærere det en del preg av tilfeldigheter og kjedsomhet men jeg vil fremdeles påstå at det ligger over snittet av bilden i bildekritikken på grunn av at det har en viss dybde og forteller en historie.

Lenke til kommentar

hey, Kristallo. Kult og kunne få en såpass god tilbakemeldig av ren kjedsomhet :thumbup: du tolket iallefall bildet 100% riktig, heh.

 

Sjefern: hadde du klart og byttet ut kameraet med en liten ildkule så kunne faktisk bilde blitt en smule kult. Jeg har desverre ikke nok erfaring med PSP til og klare noe slikt, iallefall ikke og få det til og se bra ut. Har heller ikke PSP for øyeblikket.

 

Men ser iallefall at enkelte her inne er fantastisk dyktige fotografer og har peiling på redigering :)

Lenke til kommentar

Ikke for oss *host* pirater.

drev og brukte Gimp før, sikkert kjempeprogramm, men uvandt og bruke det når man er vandt med PS(P)

 

Joda, her er en hel del og har utmerket meg de flinkeste tror jeg, og du er blandt dem Marius, sett et par av bildene dine her på Bildekritikk delen ja :thumbup: keep up the good work.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...