Gå til innhold

{LØST] Msn kontaktliste forsvant!


MDCCLXXVI

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har et ganske stort problem her, et jeg aldri har opplevd før...

Har nettopp formatert, og installert MSN. Med en gang fikk jeg selvfølgelig beskjed om at en nyere versjon av MSN var tilgjengelig. Trykket da på oppgrader.

I det MSN instalasjonen kopierer nye filer, tar maskinen min (selvfølgelig!) en spontan reboot.

Får lastet ned instalasjonsfilen til MSN live, og installerer MSN på nytt. Det som venter meg er en beskjed som lyder noe ala "Du har ingen kontakter i din kontaktliste. Trykk her for å legge til en kontakt..."

 

Hadde vel rundt 50-60 kontakter før oppgraderingen gikk i vasken...

 

Noen som vet hvordan jeg får ordnet dette?

 

Hjelp mottas med stor takk!

 

Edit: System restore gjorde susen! :love:

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

løst, så enkelt?

uhu, jeg har samme problemet nå på to msn kontoer som er på samme maskin.

 

formaterte, la inn nyeste msn live messenger som jeg lastet ned fra msn.no. logger inn: "du har ingen kontakter i lista..."

 

neivel... laster ned aMSN *(som suger kraftig), der funker alt sammen. logger meg inn med live messenger på en bærbar, lista funker flawless...

men får den ikke opp der jeg trenger den.

 

har lest på div. forum at jeg skal slette en mappe som heter contacts, men den mappa har ikke jeg der det står beskrevet, så det blir vanskelig å slette den :p

 

så hva skal jeg gjøre?

 

jeg har også prøvd å hukke av for at maskinen er offentlig tilgjengelig, slik at lista ikke skal lagres på maskinen, men uten hell.

 

Hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...