cbs77 Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Når jeg sitter som våpenkar i helikopter og skal bruke rakett mot f.eks andre helikopter så er siktet så lyst at jeg ikke kan se noen ting. Er det andre som har samme problem, eller er det skjermen som må fikses på? Jeg klarer ikke å sette det mørkt nok til at siktet blir tydelig mot himmel.
El Matador Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Prøv å still litt på kontrasten. Du kan få det litt bedre, men det er meningen det skal være slik.
Elendil Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Har Samsung 204B og det er som Zevs sier bare å stille ned på kontrasten. Men det skal sies at jeg synes det er kun på Dragon Valley at det blir utrulig lyst og vanskelig å sikte.
cbs77 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Har Samsung 204B og det er som Zevs sier bare å stille ned på kontrasten. Men det skal sies at jeg synes det er kun på Dragon Valley at det blir utrulig lyst og vanskelig å sikte. 7833360[/snapback] Mulig du har rett. Det er der jeg har spilt mest i det siste. Prøvde noen andre brett og der så jeg sikte lett.
BareGjest Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Har akkurat samme problem jeg også - tror det er meningen at det skal være slik på Dragon Vally. Utrolig kjedelig å stille ned kontrasten da alt annet ser flott ut med de innstillingene jeg har
Dernel Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 hvorfor ikke bare forandre farge på siktet da?
El Matador Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 hvorfor ikke bare forandre farge på siktet da? 7891035[/snapback] Fordi det ikke er lovlig.
Elendil Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 hvorfor ikke bare forandre farge på siktet da? 7891035[/snapback] Selv om du skifter farge på crosshair, så vil ikkje siktet i tvg skifte seg.
Dernel Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 (endret) nå datt jeg av lasset. er det ikke Bf2 vi snakker om nå? Siktet mitt har da rød farge, mye bedre enn gult. Også sier dere at det ikke er lov til å skifte farge på sikte? Skjønner ikke helt EDIT: skjønte det nå at det var skjermen dere snakket om =P Endret 7. februar 2007 av Nellemann
El Matador Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 nå datt jeg av lasset. er det ikke Bf2 vi snakker om nå?Siktet mitt har da rød farge, mye bedre enn gult. Også sier dere at det ikke er lov til å skifte farge på sikte? Skjønner ikke helt EDIT: skjønte det nå at det var skjermen dere snakket om =P 7895544[/snapback] Siktet i TVG-en......
Ozelot Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 hvorfor ikke bare forandre farge på siktet da? 7891035[/snapback] Fordi det ikke er lovlig. 7891419[/snapback] Sier hvem ? Og det er TVG-siktet spesifikk du mener , eller har en ikke lov å endre på sikte samme hva en er\kjører ? Pleier å skifte siktet til fargen rosa jeg. (ikke mange ting som er rosa i BF2...)
Elendil Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Såklart er det lov å skifte farge på siktet. Men siden det ikke går ann å skifte farge på tvg siktet i options, så er det vel ikke lovlig.
El Matador Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Altså, la meg presisere. Det er lov å skifte fargen på siktet i Options, men det skifter ikke fargen på siktet i TVG-en. Det er ikke meningen at man skal kunne skifte fargen på siktet i TVG-en, og dermed ulovlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå