RoninMasao Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Til PC er det ennå ikke satt noen bestemt dato ennå tror jeg, bortsett fra Q2. Til Xbox 360 har vel spillet akkurat begynt å ta form da de ikke fikk klarsignal av MS til å begynne portingen før om en kort stund siden 7791511[/snapback] Tror nok FunCom har snust på konsollversjonen lenger enn du tror.. Selv om Microsoft ikke har gitt klarsignal før for litt siden, tror jeg at klarsignalet gjelder hva som kreves av AoC som spill på konsollen. Kan være at FunCom har satt krav om bruk av Harddisk for at spillet skal fungere noenlunde. Mens MS vil at alle spill skal funke på Core. Hvem vet. Allerede i denne pressemeldingen fra Juli ifjor melde jo FunCom at Eidos ville hjelpe dem med konsollversjonen av AoC.. I tillegg så kan dere jo legge merke til at gjennom hele betatestingen av spillet har mange av testerne brukt X360 sin håndkontroller... Men jeg tror nok som dere at PC versjonen har fått mest fokus foreløpig.. men jeg vil også nevne meldingen MS kom med (igår?) om at flere spill vil i løpet av 2007 bli sluppet samtidig til Vista og X360.. kan dette være en av dem?
E-wok Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Blir det forskjell på PC og 360 versjonen versjonen? Grafisk sett.. Og noen som vet hvor lenge etter Pc det slippes til 360? Endret 25. januar 2007 av E-wok
UrgeLoL Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ny lanseringsdato blir 30. oktober. Pc versjonen Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå