Gå til innhold

Hvilken ruter trenger jeg?


RaZeR91

Anbefalte innlegg

Først så lurte jeg på om det går ann og spille på nett med PS2 når jeg har 56.6 kb modem, (har dette korte http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304370)

Viss det er så, så har jeg hørt ann man må ha en ruter eller noe sånt for og få den på nett, du kan vel ikke bare putte en Ethernet kabel fra PCèn og til PS2en??

Skal du ikke ta en Ethernet kabel fra PCèn og til ruteren og så en Ethernet kabel til fra ruteren og til PS2en?

Kan noen hjelpe meg med og finne den billigste ruteren som passer??

 

Takker for alle svar ;)

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst: med den linja vil spillene lagge. skulle du være heldig, vil noen spill lagge litt mindre.

 

Har du den nye eller gamle ps2? altså Slim eller den store? på den store er det ikke nettverkskort, og dette må kjøpes utenom.

 

Du trenger egentlig ikke noe ruter. du kan dele internettforbindelsen på 'mine netterverksteder' i windows ved å sette opp en bro. Dette går i hvertfall på 360, og det skal gå også på ps2(noen, rett meg hvis jeg tar feil her). Det er i hvertfall greit å prøve.

 

 

EDIT: Ser du har Wii. Hvordan fikk du den på nett. Regner nesten med at du har den på nett, når du har Wii-nummeret i signaturen.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Først og fremst: med den linja vil spillene lagge. skulle du være heldig, vil noen spill lagge litt mindre.

 

Har du den nye eller gamle ps2? altså Slim eller den store? på den store er det ikke nettverkskort, og dette må kjøpes utenom.

 

Du trenger egentlig ikke noe ruter. du kan dele internettforbindelsen på 'mine netterverksteder' i windows ved å sette opp en bro. Dette går i hvertfall på 360, og det skal gå også på ps2(noen, rett meg hvis jeg tar feil her). Det er i hvertfall greit å prøve.

 

 

EDIT: Ser du har Wii. Hvordan fikk du den på nett. Regner nesten med at du har den på nett, når du har Wii-nummeret i signaturen.

7788718[/snapback]

 

Har Slim edition så det er nok nettverkskort der, Bruker Wi-Fi USB adapter på wii...

Hvordan lager du en sånn dere bro da?? Tror du de vil lagge på Socom viss det ikke er alt for mange inne på en server?

Lenke til kommentar

Har Slim edition så det er nok nettverkskort der, Bruker Wi-Fi USB adapter på wii...

Hvordan lager du en sånn dere bro da?? Tror du de vil lagge på Socom viss det ikke er alt for mange inne på en server?

7788861[/snapback]

 

 

ikke verre enn bare å prøve.. nettverkskabel mellom ps2 og pc. koble deg på nett. stikk inn på 'mine nettverksteder' i windows. klikk vis tilkoblinger, merk av ps2 og internett, høyreklikk, opprett bro mellom to koblinger. mulig det går, mulig det ikke går. har aldri prøvd å få ps2 på nett.

Lenke til kommentar

Jeg merka 1394-tilkobling og Lokal Tilkobling høgre klikka på di og lagde en bro som ble tilkobla. Jeg fant så fram det gamle Socom spille mitt og prøvde og få det på nett. Jeg lagde en tilkobling der inne på spille men når jeg skal teste den så popper det fram en beskjed på PCen En nettverkstilkobling er koblet fra. (Dette skjer hver gang)

Da er det den Lokal Tilkobling som har kobla seg av, hva skal jeg gjøre??

Prøvde dette på 360en også men da står det bare failed på IP address :hrm:

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...