Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så lenge det funker er jo det det viktigste, uansett hva virkningen kommer av. Kanskje jeg burde prøve Deep Sleep i tillegg til det jeg gjør nå :hmm:

Endret av anners
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok ikke helt sammenhengen der. Uansett skrev jeg det bare på kødd.

Forresten er det lenge siden jeg har vært aktiv i politikk og samfunn nå. Det er nytteløst å argumentere mot alle stapeisene der uansett.

Skrevet

Prøvde A-Bob før jeg skulle legge meg i går natt. Har vært helt ødelagt og sliten i hodet i hele dag :hrm: Husker bare at det prikket og klødde i hele kroppen når jeg hørte på den

Skrevet
Prøvde A-Bob før jeg skulle legge meg i går natt. Har vært helt ødelagt og sliten i hodet i hele dag :hrm: Husker bare at det prikket og klødde i hele kroppen når jeg hørte på den

8675842[/snapback]

tviler på den er den skyldige for at du har vondt idag, maks effet skal nå ligge på 30-45min.

Skrevet

Jeg har testet ecstasy og marijuana (lydene :!: ) uten at jeg merket noen effekt. Det eneste de gjør for meg, er å få meg til å sovne. Jeg hører nemlig på lydene når jeg legger meg, så jeg sovner før de er ferdigspilt. Dere som får effekt av det: Når på dagen gjør dere det?

Skrevet

Kan være, men skal nå være dokumentert effekt, er trosalt frekvenser så går til hjerne og endrer frekvensa der, alt det er Alpha, beta, Delta osv frekvensa, eneste jeg vet er at Delta frekvens funker som pokker, gjør deg søvning :)

Gjest Guest
Skrevet

Hvor får dere tak i alle disse downloadsene?

Jeg gikk innpå Bwgen.com og downloada bwgen og fikk en masse BUILTIN filer. Jeg prøvde å downloade noen av de "presets" filene, men jeg må betale for det. Hvor får dere tak i alle disse marihuana, peyote osv fra? =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...