Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop


Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde Opium i går før jeg la meg, og da merket jeg litt. Muskelspenninger for det meste, men hjernen begynner å ta inn signalene iallefall. Prøvde Out of Body 3 nå, og merket fort at jeg fikk muskelspenninger, og kan banne på at jeg følte at jeg beveget bena, og sto i gangen osv, enda jeg lå i sofaen med bena på bordet. Følte også at jeg snudde på meg osv, uten at jeg bevet meg i det hele tatt. Brått kom det et "hakk" i lyden (dere skjønner hva jeg mener), og jeg skvatt som faen, for brått så jeg "et bilde", som kan minne om optiske illusjoner. Svarte og hvite firkanter som bevet seg.

 

Det er deilig å endelig merke noe av dosene, så nå skal jeg prøve ut enda mer:-D Så til dere som ikke tro på det, det fungerer!

Lenke til kommentar
Prøvde cocaine nå, ble ikke akuratt speeda. Men hørte på en sang etterpå og tenkte: "De lydene der har jeg ikke hørt før" osv. Så blir kanskje litt mer konsentrert og slik

Hei merket dette selv, etter å ha hørt på heroin mixen hørte jeg høyfrekvente lyder fra pc'en jeg ikke har lagt merke til før. Disse lydene var også ganske klare :hmm:

Lenke til kommentar

1 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det misbruk på gjestefunksjonen som er slettet.

Lenke til kommentar

Jeg antar at det er mange som prøver i-doser, men som aldri i verden kunne tenke seg å prøve "ekte" dop. Og jeg lurer litt på hvorfor? (hvis vi går ut ifra at i doser virker) Det går jo ut på å ruse seg og koble av litt, komme vekk fra virkligheten, er det ikke derfor så mange er i mot dop? Eller er vi i mot dop kun fordi staten sier det er ulovlig? for de fleste av oss kan ikke si at vi er i mot dop fordi det er helseskadelig (fordi det er bevist at alkohol er mer skadelig enn flere narkotiske stoffer, samme gjelder nikotin).

Lenke til kommentar
Jeg antar at det er mange som prøver i-doser, men som aldri i verden kunne tenke seg å prøve "ekte" dop. Og jeg lurer litt på hvorfor? (hvis vi går ut ifra at i doser virker) Det går jo ut på å ruse seg og koble av litt, komme vekk fra virkligheten, er det ikke derfor så mange er i mot dop? Eller er vi i mot dop kun fordi staten sier det er ulovlig? for de fleste av oss kan ikke si at vi er i mot dop fordi det er helseskadelig (fordi det er bevist at alkohol er mer skadelig enn flere narkotiske stoffer, samme gjelder nikotin).

 

Nei, såklart ingen er imot dop fordi det er helseskadelig. lol >_>

Lenke til kommentar

Meh. Lasta ned noen doser, men funker ikke for meg. HVerken hand of god eller white crosses ga noen som helst effekt. Ikke vondt i hodet engang :p

 

Det kan hende at det er fordi jeg bruker øreplugger, og ikke headset. Hvilke doser pleier å funke for dere?

Endret av pululf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...