Gå til innhold

Musikk via bluetooth på W800i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg HBH-GV435 og kunne tenkt meg å bruke det til å høre på musikk/lydbøker fra mobilen. Er dette mulig og hvordan stiller jeg det så inn. Finner ingenting i menyen på mobilen eller i manualen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den har bluetoot 2.0 men det står ikke at den har a2dp så tror jeg tror ikke det er mulig.. annet enn om du setter favorittsangenen dine som ringetone og stadig telefonterroriserer deg selv da.

Skrevet

Du kan høre på musikk med standard bluetooth headsett ja. Men min erfaring er at du får kun høre klipp (hakker) og forferdelig dårlig lydkvalitet.

Korriger meg hvis jeg tar feil.

Skrevet

Ja, jeg håper det. Men kan ikke finne noe sted om hvordan jeg skal få aktivert den funksjonen. Står bare om innkommende samtaler. Ingen som har gjort dette og har noen tips?

Skrevet
Ja, jeg håper det. Men kan ikke finne noe sted om hvordan jeg skal få aktivert den funksjonen. Står bare om innkommende samtaler. Ingen som har gjort dette og har noen tips?

7803387[/snapback]

Du må ha Bluetooth 2.0 på mobilen din for at den skal støtte musikk over blåtann, headsettet ditt må også støtte A2DP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...