Magellan Skrevet 19. desember 2001 Skrevet 19. desember 2001 Ville bare opplyse om at det norske databladet PC Pro har med fullversjon av Delphi 6 Personal Edition i januar utgaven. Så til alle dere som har lyst til å lære å programmere i Delphi, men ikke har fått tak i det ennå, løp og kjøp!
kilogram Skrevet 14. januar 2002 Skrevet 14. januar 2002 Folkens, Borland Delphi 6 Personal Edition finn ein og på http://www.borland.com/delphi/personal. Det krever ein liten registrering, og så får du tilgang til nedlastinga.
muffe Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Dette er feil! Feil 1: Det er ikke Delphi 6 Personal Edition, men Delphi 7 Personal Edition Feil 2: Det er ike januar 2003 utgaven, men desember 2002 utgaven. Jeg sitter med blad og CD i hånden nå.
Myklebust89 Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Jeg finner ikke linken til Delphi PE 6 på den sida jeg, bare linken til å skaffe koden!
kilogram Skrevet 30. august 2003 Skrevet 30. august 2003 Det er tydelig at Borland har valgt å fjerne Personal Edition frå nedlastingslistene sine. Eg må ærlig talt innrømme at eg ikkje veit kvar du då kan få tak i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå