Gå til innhold

stamina,spirit osv? hva er det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glem det.

RTFM

7790277[/snapback]

hva betyr rtfm? :p lurer litt på det nå

7794996[/snapback]

Første treff på google:

http://en.wikipedia.org/wiki/RTFM

7795097[/snapback]

nå skal jeg plage deg litt :p jeg sitter på jobb så litt hard får meg og trykke på linker med tanke på at de faktis er stengt :p kan du copy paste det til meg her?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
nå skal jeg plage deg litt :p jeg sitter på jobb så litt hard får meg og trykke på linker med tanke på at de faktis er stengt :p kan du copy paste det til meg her?

7795120[/snapback]

JFGI (:

Skrevet

7795120[/snapback]

JFGI (:

7795145[/snapback]

wtf:S

Skrevet

Ja, så jævlig sikkert også det.

Wikipedia og google er sperret?

Det er det dummeste jeg har hørt.

Noe som da kunne vært nyttig å sperret fra deg, har vært dette forumet.

Ialle dager skal det være for noe nazi-plass du jobber på da?

Skrevet

7795537[/snapback]

de stenger av sidene som google osv siden folk misbrukte det litt mye ^^ vet ikke hvorfor de ikke har stengt denne

Skrevet

7795537[/snapback]

de stenger av sidene som google osv siden folk misbrukte det litt mye ^^ vet ikke hvorfor de ikke har stengt denne

7795792[/snapback]

De har stengt wikipedia og google, men ikke diskusjon.no...?

Hvor jobber du egentlig?

Høres ut som en merkelig arbeidsplass.

Hum...

Skrevet
Nei er ikke lov å være snill mot nye i MMORPG spill som WoW. Alle tror vel de kjøpte WoW kontoen sin på Ebay og dermed begynte som level 60?

Jeg forsvarer ikke utsagnet om at han hadde et liv utenom WoW, men skjøn han og litte gran, for det er totalt unødvendig å oppføre seg som en overpremenstruelPMS unge fordi du synes spørsmålet er banalt og idiotisk. Et vært spørsmål er banalt og idiotisk for den som vet svaret.

7786226[/snapback]

TomFu, tenker ikke første gang du var på internett eller WoW at du forsto alt, og gjorde som alle reglene/retninglinjene sa?

Du ble vel født med hele verdens kunnskap og?

Selv om det ikke er "deg" å gi nybegynnere en sjanse, så er han fortsatt ny.

Skjerp deg herr allvitende.

7787183[/snapback]

Jeg er fantastisk snill mot nybegynnere i WoW, jeg var selv en nybegynner i WoW for en stund siden og spurte sikkert masse dumme spørsmål selv. Men nå snakket jeg ikke om hans spørsmål(som forsåvidt heller ikke var et dumt spørsmål) men hvordan han oppførte seg etterpå da han hadde fått et svar. Jeg føler også at han hetser meg (blant annet med hvordan han misbruker mitt nick), skal det også tilgives fordi han er ny?

Og jeg sier bare at det ikke er meg å være falsk og superkjempesnillogsøt koz klemz mot en bruker bare fordi han er ny. Ingen forskjellsbehandling med andre ord.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Alt ovenfor er tull. Jeg er perfekt og altvitende, hold kjeft og bøy deg i mitt støv. :)
Skrevet
Nei er ikke lov å være snill mot nye i MMORPG spill som WoW. Alle tror vel de kjøpte WoW kontoen sin på Ebay og dermed begynte som level 60?

Jeg forsvarer ikke utsagnet om at han hadde et liv utenom WoW, men skjøn han og litte gran, for det er totalt unødvendig å oppføre seg som en overpremenstruelPMS unge fordi du synes spørsmålet er banalt og idiotisk. Et vært spørsmål er banalt og idiotisk for den som vet svaret.

7786226[/snapback]

TomFu, tenker ikke første gang du var på internett eller WoW at du forsto alt, og gjorde som alle reglene/retninglinjene sa?

Du ble vel født med hele verdens kunnskap og?

Selv om det ikke er "deg" å gi nybegynnere en sjanse, så er han fortsatt ny.

Skjerp deg herr allvitende.

7787183[/snapback]

Jeg er fantastisk snill mot nybegynnere i WoW, jeg var selv en nybegynner i WoW for en stund siden og spurte sikkert masse dumme spørsmål selv. Men nå snakket jeg ikke om hans spørsmål(som forsåvidt heller ikke var et dumt spørsmål) men hvordan han oppførte seg etterpå da han hadde fått et svar. Jeg føler også at han hetser meg (blant annet med hvordan han misbruker mitt nick), skal det også tilgives fordi han er ny?

Og jeg sier bare at det ikke er meg å være falsk og superkjempesnillogsøt koz klemz mot en bruker bare fordi han er ny. Ingen forskjellsbehandling med andre ord.

Alt ovenfor er tull. Jeg er perfekt og altvitende, hold kjeft og bøy deg i mitt støv. :)

7798936[/snapback]

Man trenger ikke å være "falsk og superkjempesnillogsøt koz klemz" for å hjelpe en litt mer om han ikke skjønte hva du mente.

Når det gjelder navnet ditt, så har du jo faktisk valgt det selv? :)

Skrevet
RTFM--->"Read The Fucking Manual."

har ikke google? hvordan går det an?

7795295[/snapback]

den er stengt ^^

7795425[/snapback]

Ikke rart de sperre alt av nettsider, når du ikke har arbeidmoral nok til å holde deg bort fra WoW-forumet på diskusjon.no engang.

Skrevet (endret)

priest: +spell damage

7785529[/snapback]

Hva skjedde med + healing? :ohmy:

7790627[/snapback]

generell spelldmg er egentlig spelleffect og fungerer seff begge veier, heal og dmg. er bare utrykket som er diffust!

Denne tråden døpes dum! 3 sider, 58 innslag og svaret på alt OP lurer på ligger allerede på første svar.

PS: posting in a legendary thread!

Endret av DeadbeaT
Skrevet
Man trenger ikke å være "falsk og superkjempesnillogsøt koz klemz" for å hjelpe en litt mer om han ikke skjønte hva du mente.

7800610[/snapback]

Nei, men å ignorere at han bryter reglene og oppfører seg dårlig bare fordi han er ny er ikke noe jeg vil gjøre.

Jeg har valgt navnet mitt selv, men det gir ikke andre rett til å misbruke det. Trossalt, TomFu betyr ikke "Tom Fuck You" som noen kanskje tror.

Skrevet

7800610[/snapback]

Nei, men å ignorere at han bryter reglene og oppfører seg dårlig bare fordi han er ny er ikke noe jeg vil gjøre.

Jeg har valgt navnet mitt selv, men det gir ikke andre rett til å misbruke det. Trossalt, TomFu betyr ikke "Tom Fuck You" som noen kanskje tror.

7801612[/snapback]

OT: har aldri tenk på at navnet ditt kan bety tom fuck you ^^ den var ny :p

Skrevet (endret)

7798936[/snapback]

tråden er full av offtopic,men må bare skrive mitt sist innlegg..

når har jeg missbrukt ditt??i såfall så må du ha missforstått..

jeg forbinner nicket ditt me kung fu eller hva det enne heter..

så kan ikke skjønne hvor du har tom fuck you i fra..

å jeg mener ikke jeg har oppført meg dårlig,vet ikke hvorfor du har tatt deg nær av noe av det jeg har skrivd..?

det eneste jeg ikke likte er som sagt at du mente jeg hadde fått godt nok svar og ikke trengte noe bedre..å i tillegg kverulerer videre om at jeg har fått godt nok svar..

skjønner egentlig ikke hvorfor admin tilater slik offtopic

Endret av mEhE`

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...