empatiy Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Vel, kjøpte meg Quake 4 her om dagen for 99,- Synes det var nokså billig, så dette måtte jeg ha i.o.m at jeg i bunn og grunn er en hardbarka quake-fan. Quake 4 er jo ikke i nærheten så bra som to'ern (singeplayer) og tre'ern (multiplayer), men siden det er lagt opp til en Quake 4 compo på TG i år, så tenkte jeg at nå må jeg gjøre et comeback. Spilte jo Q3 i NQL (Norwegian Quake League) sin storhetstid, beste minnene jeg har fra et spill. Vel, nok om det. Spørsmålet er som følger: Noen som spiller q4, eller er community'en helt død som med q3? (hvis det i det hele tatt har eksistert et community for q4 ) Endret 23. januar 2007 av empatiy
koronag Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hvorfor kjøpte du det først nå om du er en hardbarka Quake-fan?
empatiy Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 (endret) Du skjønte kanskje ikke hvorfor.. 1. Det var trossalt veldig billig. Jeg syntes det var så dårlig da det kom ut at jeg ikke gadd å bruke flere hundre kroner på det da, men er verdt å ha i quake-samlingen sin. 2. Q3 er dødt. Jeg skal på tg i år og så at det var lagt opp til en q4 compo. edit: Er ikke interessert i trepeiser som han ovenfor som stiller dumme spørsmål. Er interessert i svar på et enkelt spørsmål. Endret 23. januar 2007 av empatiy
zeox Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg spillte en del Quake4 når det kom ut, men siden da har stort sett serverene blitt borte, og communitiet (iallefall her til lands) er stort sett ikke-eksisterende. Går du derimot på www.esreality.com og spør på forumet der etter motstandere, evt en dedikert q4 match irc kanal så finner du nok mange som vil spille. kunne gjerne vært med å spillt, men pc'en min er ikke helt i form om dagen Finnes det et community til q4? ja, for all del. Du må bare lete litt først
aspic Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hei! Vil bare anbefale deg å skaffe deg IRC klient (selv om jeg vedder på at du har en allerede. (www.mirc.com er en helt grei en)). For så å koble deg opp mot quakenet og deretter gå på kanalene #q4.se (svensk kanal) og #quake4.no (norsk kanal). Her får du utrolig god hjelp av erfarne og elitespillerene fra Norge. Alle mulige spørsmål ang. quake 4 kan bli besvart der. Du kan også skaffe matcher der, og den norske quake4 kanalen har en utrolig god søkemotor om du trenger ledig server/noen å spille mot. Dette var mitt beste råd, du blir bare god med trening, trening og atter trening.. Ta kontakt om du ikke har vært borti mIRC programmet før og trenger hjelp Og Koronag: Ikke alle liker overgangen fra et spill til et annet (merk. 1.6 til CSS ) Endret 23. januar 2007 av aspic
empatiy Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Hang på q3-kanalen da det var stort, så er bekjent med irc. Tar meg sikkert en tur innom etterhvert. Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå