LarryDik Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Da ligger demoen til Crackdown ute på marketplace. Major Nelson - Crackdown Demo Gleder meg til et nytt sandkassespill som for en gangs skyld har endret settingen noe fra ganstertemaet til GTA (som er knallspill, misforstå meg rett ) og GTA rip-off'en Saints Row. Har store forhåpninger til dette spillet, så får vi se om det blir en nedtur eller ikke. Edit: Størrelsen skal være på solide 1,4 GB. Og de stakkars tyskerene får ikke lov til å prøve. Lurer på om dette er grunnen: [ESRB: M (MATURE) Blood and Gore, Intense Violence, Sexual Themes, Strong Language, Use of Drugs] Endret 23. januar 2007 av LarryDik
iStephano Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Nice skal skru på boksen og laste ned nå, men er dette singelplayer demo?
zeox Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 singel og multi laster ned nå, men det tar litt lang tid....
thomassit0 Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 sinnsykt stor demo da, 1,24GB... lover vel bra det er på 25% nå.
Bagge Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Laster ned nå. Fortsetter det i dette tempoet vil det ta ca. førti minutter til.
Comprade Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg skal ha dette spillet definitivt Så fort xboxen min kommer tilbake fra reparasjon da. En hel uke til...
GreenEye Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 singel og multi laster ned nå, men det tar litt lang tid.... 7780770[/snapback] Nice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå