Gå til innhold

Min erfaring med PSdata


Anbefalte innlegg

I starten av desember slo eg til på julekalenderen til psdata, på 2stk sata disker pluss en del andre ting. Eg får ordebekreftelse 10 desember. Der det står at SATA kabelen eg bestilte ikke var inne, og den ubekrefta leveringsdato var 24 desember.

 

Tiden gikk og ingen pakke kom, så eg logga meg inn på fredag for og se hvordan det gikk med pakken, da var den ikke sendt og leverings datoen på kablene var satt til starten av februar( det selvsagt ikke psdata sin feil). Men eg var skuffet over at eg ikke hadde fått noen informasjon om at produktet var forsinket på over 1 mnd. lengre en forventa. Og sendte dem en litt krass mail, hvor eg fikk følgene svar:

"Det er en type SATA kabel som ikke er på lager. Jeg kan godt bytte denne til en versjon som er på lager om du ønsker det.....(forkortet)Om du velger bytte skal du få med kablen gratis."

 

Å få en "gratis" kabel til en verdi av 30 kr, er ikke allverden for og vente så lenge, men ok,og det viser litt service innstilling. Men det som skjer er at dem legger en GRøNN ATA kabel til 10 kr med, før dem får min velsignelse. Eg bestillte en RØD SATA kabel (passer nok bea sammen med sata diskene og kontroller kortet eg bestillte) :hrm:

 

Eg oppdaget jo dette og sendte en mail, om at det var lagt til en ata kabel, og ikke en sata kabel. Ca 3 timer senere var pakken sendt (med ata kabel) :thumbdown:

 

Konklusjon:

 

Positivt:

Gratis kabel

 

Negativ:

Endrer ordren uten mitt samtykke

Endren den til noe ubruklig

Ikke følger opp ordrer

Endret av Fuel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen e perfekt husk det, i stad for so mykje styr på grunn av en kabel til 30 kr kunne ikkje du berre ha kjøpt en på en butikk i staden.

 

E ganske fornøyt med PSdata har konsulent det gjennom jobben og får veldig godt servic der og svar med en gang og litt ekstra rabatt der i tillegg sidan jobben e veldig store kunda der :p

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Jo, er jo en del av saken....hadde eg visst det blei noe styr om den kabelen, så hadde eg avbestillt den, den 24 desember.

At eg ikke gadda å sjekke hvordan det gikk med pakken før på fredag, er jo litt min feil.

*edit*

Dette er ikke men som noen dritt kastings tråd mot psdata, eg bare deler min erfaring av nettbutikken.

2 gratis kalbler er ikke så dårlig service det :cool:

Endret av Fuel
Lenke til kommentar

Har stort sett gode erfaringer med PSData. Sist var en harddisk som klikka, fikk ny ganske raskt uten problemer. Siste "case" nå er at jeg la inn en ordre, som jeg endret før den var "godkjent", men nå har de klart å sende både den "nye" og den "gamle" ordren. Kan bli interessant å se hva som skjer. :p

Lenke til kommentar

Har bare positive erfaringer med PSdata selv. Så lenge man selv opptrer på en sivilisert måte, er dem meget trivelige og servicerettet. Dem løste jo saken for deg på en grei måte.

 

Synes selv ikke at butikker skal informere kunden når en vare kommer inn, bestiller du en vare, som ikke er bekreftet levert til lager må man jo bare følge med. Blir ventetiden for lang er det jo bare å endre bestillingen.

Lenke til kommentar
Det enkleste er sikkert å henta pakken, for så og bruke angrefristen

7794203[/snapback]

Nei, da må jo jeg betale returportoen. Uaktuelt. :)

7802595[/snapback]

Det beste er å gå på postkontoret når den uønska pakken kommer, og avvise den, så blir den sendt tilbake fortest.

7802665[/snapback]

De sendte alt i samme eske, så det hadde blitt litt vanskelig.

 

Uansett, nok om det, jeg regner med det ordner seg uten problemer.

Lenke til kommentar
Det enkleste er sikkert å henta pakken, for så og bruke angrefristen

7794203[/snapback]

Nei, da må jo jeg betale returportoen. Uaktuelt. :)

7802595[/snapback]

Det beste er å gå på postkontoret når den uønska pakken kommer, og avvise den, så blir den sendt tilbake fortest.

7802665[/snapback]

De sendte alt i samme eske, så det hadde blitt litt vanskelig.

Uansett, nok om det, jeg regner med det ordner seg uten problemer.

7802673[/snapback]

 

For de nysgjerrige så kan jeg jo nevne at PSData ordnet opp uten problemer, tar de feilsendte varene i retur, og krediterer beløpet+returporto. Det er sånn det skal gjøres. :love:

Lenke til kommentar

Jeg har handlet en del fra både komplett, netshop og psdata.

 

Etter min mening er Psdata den beste butikken av disse, den er billig og har knallgod service, vanligvis tar det mindre en en time å få svar på epost om det er i arbeidstiden. Netshop har også vært flinke på dette, mens komplett har jeg måttet ventet litt lenger, og noen av svarene de har har gitt meg har vært misvisende.

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Helt enig, aldri vært tull med leveringer, og ble oppringt en gang pga noe med bestillingen/varen min (husker ikke eksakt hva det var)

Retur og garantisak har heller ikke vært noe problemer for mitt vedkommende.

Er nok den shappa jeg har handla mest til, pga service`n jeg har opplevd,dog de ikke har vært Nr1 på prislista. Selvfølgelig da så er det snakk om bære "små-kroner"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...