Gå til innhold

Bra datasjapper i Oslo?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en temmelig grom gaming-PC om ikke så lenge, har bestemt meg for at jeg er villig til å ta merkostnaden med å la en butikk bygge den for meg slik at det blir riktig, jeg har garanti på hele maskinen osv, så får det heller koste et par-tre lapper kontra å shoppe rundt på ymse nettbutikker og sette sammen selv.

 

Hvilke butikker anbefaler folket til noe slikt? Har et budsjett på rundt 20 lapper, har vært innom DigitalImpuls, og der virker i alle fall gutta rimelig på nett.

 

Andre jeg bør sjekke ut?

Endret av nb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, jeg skulle nok klart å finne frem til hvem som selger datautstyr her i byen, jeg lurer mer på hvem av de det er smart å bruke, dvs hvem som har peiling. Hvem jeg kan si Jeg har X antall penger og vil ha en grom spille-PC, hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Jeg kan sette sammen for deg jeg :)

 

Edit: gratis altså :)

7780464[/snapback]

 

hehe, jeg vil ha butikkgaranti, ellers takk. Jeg har gjort det før og vet at det ikke er veldig vanskelig, men som fast lønnsmottager teller komforten en del mer enn den siste tusenlappen.

Lenke til kommentar
Jeg kan sette sammen for deg jeg :)

 

Edit: gratis altså :)

7780464[/snapback]

 

hehe, jeg vil ha butikkgaranti, ellers takk. Jeg har gjort det før og vet at det ikke er veldig vanskelig, men som fast lønnsmottager teller komforten en del mer enn den siste tusenlappen.

7780546[/snapback]

 

Det er mer moro å sette den sammen selv. Anbefaler deg å prøve :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kan sette sammen for deg jeg :)

 

Edit: gratis altså :)

7780464[/snapback]

 

hehe, jeg vil ha butikkgaranti, ellers takk. Jeg har gjort det før og vet at det ikke er veldig vanskelig, men som fast lønnsmottager teller komforten en del mer enn den siste tusenlappen.

7780546[/snapback]

 

Det er mer moro å sette den sammen selv. Anbefaler deg å prøve :thumbup:

7784790[/snapback]

 

Joda, men vil ha akkurat dette så hassle-fritt som mulig. Skal bygge filserver, sette opp en Linux-distro på den og mekke HTPC selv, samt legge opp kablet nett, så nok å henge fingrene i;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...