Gå til innhold

BF2 veddemål med en kompis, hjelp og tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og her er tingen, i helga som kommer har jeg og en venn inngått et veddemål som innebærer en del timer intens BF2 spilling. Vi har satt opp tidspunkt når vi har lov og spille, og hvilke servere vi skal sirkulere ved å spille på.

Her er tingen:

-Veddemålet går ut på å tjene mest Global Points innenfor den tiden som er satt, sammenlagt. Vi har ikke noen premie, bare "heder og ære" til den som klarer mest points iløpet av de fastsatte timene.

Vi rulerer, på kits, å har ikke lov å bruke unlocks. Vi er heller aldrig inne på samme server, men vi sitter atme hverandre sånn at vi har kontroll på om den andre jukser eller ikke.

Det er bare Inf Only servere vi blir å spille på, kart: Karkand, Sharki, Mash, Jalabalblabla, de vi har bestemt oss for. Men blir mest på Karkand uansett hvilke kart.

Så det jeg lurte på, noen tips til hvordan jeg kan tjene meg points, fort og mange, helst på karkand, da det er det vi blir å spille mest?

Ja det er et dumt veddemål, men vi har lite å gjøre...er ikke så veldig glad i bf2 engang. Kan jo legge til at vi er ca like gode også

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm... BF 2142 fan her... sier ikke at bf 2 er dårlig, men EA GAMES har virkelig kommet med et bedre spill når det gjeller BF 2142:P

7777735[/snapback]

Er jo akkurat samme spillet bare at 2142 foregår i fremtiden.

Skrevet
Hmm... BF 2142 fan her... sier ikke at bf 2 er dårlig, men EA GAMES har virkelig kommet med et bedre spill når det gjeller BF 2142:P

7777735[/snapback]

Hva i svarte var det her godt for?

-2142 etter min mening har ingenting å stille med mot BF2, hater framtidsrelaterte spill

-Du er veldig OT nå

-Veldig uintresant for meg å høre hva du synes om et spill jeg ikke spør om engang

Skrevet
Hore medic på karkand :) :)

7777791[/snapback]

Joda, den er klassisk, men noen nærmere tips om posisjoner som er gode å stå i osv, hvor man burde ligge å evt vente.

Mye nad spamming på karkand, så mange gode resing points der, men det er veldig lett å dø innimellom alle granatene

Skrevet (endret)

Som hintet til tidligere her, så er granater veldig effektivt hvis du treffer de rette plassene. Medic er også en fordel siden du da reviver folk som er så dumme å løpe på APM eller rett inn i en granatstorm. Dette tjener du da også mye lettjente poeng på. Sleng fra deg medic bager mange plasser slik at du for healing point hvis noen healer seg ved den. Kom deg litt opp i høyden på plasser hvor det er mye granater og sleng ned granater derfra. Evt campe litt. :p

HAr også erfart at det nesten er bedre å være litt offansiv fremfor defansiv på karkand for eksempel. De rundene jeg kommer på førsteplass er de jeg er mest aggresiv på for å si det slik. Jeg kaster granater og løper inn i klynga og spytter ut hele magasinet på folk. Løper ut igjen, reloader, og gjør det samme igjen.

Endret av Brian_N
Skrevet (endret)
Mange kan jo eie med svd eller hva den heter da

Men trur forsatt ikke det er den beste måten..

7804905[/snapback]

Ikke hvis du spiller mot noen gode...

Endret av Zevs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...