Gå til innhold

Chapman hack, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cheating tull støttes ikke i dette forumet....

 

 

Rapportert

7776635[/snapback]

 

Vel det gjør faktisk det.

 

Det bryter ikke norsk lov, heller ikke forumregler.

 

DETTE ER ET FAKTUM.

 

Jeg vil selvfølgelig også levere klage til styret hvis en moderator skulle dra personlig assosiasjoner inn i modereringen av denne tråden.

 

 

:)

Lenke til kommentar

Det er kun OT fra dere og beklagelig meg som må forsvare trådstarter.

 

Jeg har fått godkjent tråder i programmeringsdelen av forumet som har inneholdet diskusjon og design rundt wallhacks/aimbot.

Samt linker til eksterne forumet, som har myyyyye kunnskaper om dette.

 

Det er kanskje noen form for etikk inne i bilde, men det er nok ingen regler som støtter opp under at dette er ulovlig.

Akkurat som ordensreglene i klasserommet på skolen gjelder DER, reglene for CS gjelder inne på en VAC server.

Ikke her;)

Lenke til kommentar

Fem sekunders søk "cheats"

 

 

Stenges, å spørre om hjelp til cheats i onlinespill får man gjøre andre steder. Det er ikke tillat her på forumet.

 

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold

 

 

Slikt vil vi ikke ha på forumet

 

Tråden stenges

Lenke til kommentar

Nja, nå annser jeg vel det som det lureste for alle de uvitende og rapportere posten samt skrive at jeg har gjort det, nettop fordi det kan ta en stund før moderatorer får stengt tråden...

 

Det er jo du som faktisk prøver og komme med argumenter som støtter noe som er feil...

 

 

 

Edit: gjøre det jeg mente litt klarere.

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...