Gå til innhold

Glemt passordet i bf2, hvordan få det tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det skjedde det som ikke skulle skje, jeg har glemt passordet og kom borti remember password, der jeg fjernet X i ruten. Hva i huleste gjør jeg nå? Jeg prøvde retrieve password i manage accounts men det kom ikke noe gamespy opplegg i windowsen.

Noen som har opplevd dette før?

Ville vært veldig takknemelig for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problem en gang. Fant ikke ut hvilken epostadresse jeg hadde brukt. Tok kontakt med EA men de kunne ikke hjelpe enn å hendvise til Password Recovery-lenken i innloggingsskjermen til BF.

Noen på forumet hendvist meg til en fil på maskinen som viste alle profilene med tilhørende epostadresser. :)

Skrevet
Hadde samme problem en gang. Fant ikke ut hvilken epostadresse jeg hadde brukt. Tok kontakt med EA men de kunne ikke hjelpe enn å hendvise til Password Recovery-lenken i innloggingsskjermen til BF.

Noen på forumet hendvist meg til en fil på maskinen som viste alle profilene med tilhørende epostadresser. :)

7774102[/snapback]

Kan du klare å huske hvem du fikk henvisning av? Har du det på Mine innlegg, eller er det lenge siden?

Skrevet

Kan du lettere beskrive hva du gjorde med epost adressen? Hehe jeg leste gjennom det der og skjønnte lite... Men det virker som om det e håp likevel :D

Takket være deg überGoliath ;P

Skrevet

Altså, jeg visste ikke hvilken epostadresse jeg hadde registrert min BF-konto på. Hvis du derimot har problemer med GameSpy, hvor du skriver inn epostadressen for å få tilsendt nytt passord, kan jeg ikke hjelpe deg

Skrevet

Har du direkte link til Gamespy retrieve bf2 pass...... Den funka ikke den linken inne på bf2 manage accounts... Finner den heller ikke på gamspy siden.

Jeg mangler passord jeg. Ikke har de sendt noe mail til meg heller om account info

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...