Samegerilja Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Ja det skjedde det som ikke skulle skje, jeg har glemt passordet og kom borti remember password, der jeg fjernet X i ruten. Hva i huleste gjør jeg nå? Jeg prøvde retrieve password i manage accounts men det kom ikke noe gamespy opplegg i windowsen. Noen som har opplevd dette før? Ville vært veldig takknemelig for alle svar
Steina Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Forum > Spill > Spillforum - for de mest omdiskuterte > Battlefield: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=171 ---- Har du registrert kontoen til ekte epost-konto?
Samegerilja Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Forum > Spill > Spillforum - for de mest omdiskuterte > Battlefield:https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=171 ---- Har du registrert kontoen til ekte epost-konto? 7774077[/snapback] Ja faktisk, men har ikke fått noen mail engang fra de... Det er merkelig, går det annt å skrive mail til battlefield2 administrasjonen? Kan de hjelpe tru?
Goliath Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hadde samme problem en gang. Fant ikke ut hvilken epostadresse jeg hadde brukt. Tok kontakt med EA men de kunne ikke hjelpe enn å hendvise til Password Recovery-lenken i innloggingsskjermen til BF. Noen på forumet hendvist meg til en fil på maskinen som viste alle profilene med tilhørende epostadresser.
Samegerilja Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Hadde samme problem en gang. Fant ikke ut hvilken epostadresse jeg hadde brukt. Tok kontakt med EA men de kunne ikke hjelpe enn å hendvise til Password Recovery-lenken i innloggingsskjermen til BF. Noen på forumet hendvist meg til en fil på maskinen som viste alle profilene med tilhørende epostadresser. 7774102[/snapback] Kan du klare å huske hvem du fikk henvisning av? Har du det på Mine innlegg, eller er det lenge siden?
Goliath Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=665104&hl=
Samegerilja Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Kan du lettere beskrive hva du gjorde med epost adressen? Hehe jeg leste gjennom det der og skjønnte lite... Men det virker som om det e håp likevel Takket være deg überGoliath ;P
Goliath Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Altså, jeg visste ikke hvilken epostadresse jeg hadde registrert min BF-konto på. Hvis du derimot har problemer med GameSpy, hvor du skriver inn epostadressen for å få tilsendt nytt passord, kan jeg ikke hjelpe deg
Samegerilja Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Har du direkte link til Gamespy retrieve bf2 pass...... Den funka ikke den linken inne på bf2 manage accounts... Finner den heller ikke på gamspy siden. Jeg mangler passord jeg. Ikke har de sendt noe mail til meg heller om account info
Samegerilja Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Ingen som har flere løsninger på problemet?
Samegerilja Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Jess fikk det til å funke.... En kompis av meg copy linken til gamespy retrieve password så endret jeg den.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå